Головна » 7 клас » Географія

Мета: сформувати в учнів загальне уявлення про географічне положення, розміри та форму материка; закріпити практичне вміння учнів складати характеристику фізико-географічного положення материка за допомогою карт атласу
Мета: сформувати в учнів систему знань про особливості внутрішньої будови Південної Америки, розташування форм рельєфу та родовищ корисних копалин на материку; націлити учнів на пошук певних закономірностей у розташуванні форм рельєфу та родовищ корисних копалин
Мета: дослідити своєрідність клімату Південної Америки, з’ясувати вплив повітряних мас на формування клімату, удосконалювати практичні вміння і навички учнів працювати з кліматичними картами та кліматодіаграмами; розвивати логічне мислення
Мета: розкрити особливості внутрішніх вод Південної Америки, залежність їх від клімату та рельєфу; продовжити формування уміння роботи з картами атласу та текстом підручника
Мета: сформувати в учнів уявлення про особливості природних зон Південної Америки; надати учням систему знань про рослинний та тваринний світ материка; сприяти поглибленню розуміння учнями причин виникнення висотної поясності
Мета: дати знання про населення Південної Америки, його расовий склад та розміщення; походження та формування сучасного населення материка; познайомити з особливостями політичної карти материка та історією її формування; визначити основні (найбільші) держави на материку
Тематичне оцінювання «Австралія», «Південна Америка»
Мета: сформувати в учнів систему знань про географічне положення Антарктиди, схарактеризувати історію її відкриття та дослідження
Мета: сформувати в учнів систему знань про природу Антарктиди; систематизувати поняття учнів про особливості рельєфу материка; підвести учнів до розуміння унікальності антарктичної природи та необхідності ощадливого ставлення до неї
Мета: сформувати в учнів систему знань про міжнародне співробітництво у вивченні Антарктиди й охороні її природи, систематизувати знання географічної номенклатури материка, історії досліджень, дати знання про роль українських дослідників у вивченні Антарктиди
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-52