Головна » 6 клас » Українська література

Контрольна робота (Л. Костенко, І. Жиленко, В. Винниченко, Е. Андієвська та ін.). «Я і світ»

Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; виховувати працьовитість, наполегливість, відповідальність до дорученої справи; інтерес до наслідків власної праці; пунктуальність, навички раціонального використовування навчального часу. 
Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь. 
Обладнання: тестові завдання і питання для контролю за темою у 2-х варіантах. 
ПЕРЕБІГ УРОКУ 
I. Організаційний момент 
II. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів 
III. Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи 
IV. Завдання до контрольної роботи 
I варіант 
Початковий рівень 
1. В якій поезії з циклу «Дивосвіт» І. Калинця говориться про красуню, що полюбила князенка соняшника? 
а) «Стежечка»; б) «Веселка»; в) «Блискавка»; г) «Дим». 
2. Герой якого твору любив «какао пить, смоктати м’ятні гостинці»? 
а) Дідусь Мороз («Підкова» І. Жиленко); 
б) космічний гість («Пісенька про космічного гостя» Л. Костенко); 
в) кольоровий кіт («Кольорові миші» Л. Костенко); 
г) Гном («Гном у буфеті» І. Жиленко). 
3. Чого не любив чинити Федько (В. Винниченко «Федько-халамидник»)? 
а) Ображати людей похилого віку; б) брехати і видавати товаришів; 
в) здобувати гроші крадіжкою; г) прогулювати заняття у школі. 
Середній рівень 
4. Якою зображена стежечка в однойменній поезії циклу «Дивосвіт» І. Калинця? 
5. Як хлопець — козопас повернувся додому (Е. Андієвська «Казка про Ян» 
6. За що судять десятирічну Анну у творі Л. Костенко «Кольорові миші»? 
Достатній рівень 
Виконайте одне із завдань: 
7. Доведіть, чи зміг би Женя зіграти роль Оленя Августа (Є. Гуцало «Олень Август»)? 
8. Який висновок про чесність, порядність, дружбу можна зробити після прочитання оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник»? 
9. Доведіть на прикладі поезій Лесі Українки, що мужність, витриманість, велика сила волі поетеси допомогли їй у боротьбі зі своєю хворобою? 
Високий рівень 
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем: 
10. Любити рідний край — знаходити прекрасне і в природі, і в людях (за вивченими творами).
11. Цілую ніжно руки матері (за творами С. Чернілевського, І. Калинця). 
12. В чому чаруюча краса дивосвіту (за творами І. Калинця, І. Жиленко). 
13. Яку людину я поважаю, ціную, люблю (за вивченими літературними творами). 
II варіант 
Початковий рівень 
1. Якої казки не розповідала мати Павлику («Маленький горбань» С. Черкасенко?) Про: 
а) «Зайчика-Побігайчика»; б) «Івасика-Телесика»; 
в) «Козу-Дерезу»; г) «Рукавичку». 
2. Чудодійні витвори мами, якими захоплювався ліричний герой, яскраво змальовані у творі: 
а) Л. Костенко «Дощ»; 
б) С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму»; 
в) І. Калинця «Писанки». 
г) І. Жиленко «Підкова». 
3. У кого з героїв твору І. Жиленко були очі-намистинки? 
а) Гнома («Гном у буфеті»); б) гави («Жар птиця»); 
в) Діда Мороза («Підкова»); г) жар-птиці («Жар-птиця»). 
Середній рівень 
4. Про що розповідала криниченька своїй мудрій підземній мамі («Криниченька» з циклу «Дивосвіт» І. Калинця)? 
5. Які обов’язки виконував гном, який жив у буфеті (І. Жиленко «Гном у буфеті»)? 
6. Стисло опишіть, яку роль запропонував Альтов Жені у фільмі (Є. Гуцало «Олень Август»)? 
Достатній рівень 
Виконайте одне із завдань 
7. Чому, на ваш погляд, дівчина вирішує повернути загублену підкову Дідусеві Морозу (І. Жиленко «Підкова»)? 
8. Дослідіть, як в оповіданні В. Винниченка «Федько-халамидник» вирішується проблема порядності і лицемірства? 
9. У чому вбачала Леся Українка красу краю «вічного проміння» (за твором «Тиша морська»)? 
Високий рівень 
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем: 
10. Реальне і уявне в оповіданні Є. Гуцала «Олень Август». 
11. Люби батьків своїх, бо вони цього варті (за вивченими літературними творами). 
12. Образне бачення світу, явищ природи — натхнення для людської душі (за поетичним циклом «Дивосвіт» І. Калинця). 
13. «Чарівний світ дитинства, змальований у поезіях Лесі Українки. 
IV. Підсумок уроку 
V. Домашнє завдання 
Підготуватися до підсумкового уроку за І семестр


Переглядів: 246 | Теги: Костенко, Жиленко, Винниченко, Андієвська

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar