Головна » 5 клас » Світова література

Захист проекту «У природи немає поганої погоди…» за мотивами твору С. Маршака «Дванадцять місяців»

Мета: розвивати в учнів творчі здібності, ініціативність та здатність працювати в команді; дослідницький пізнавальний інтерес; уміння самостійно знаходити інформацію, орієнтуватися в ній та використовувати і подавати її у вигляді оформленого результату діяльності.

Обладнання: оформлені папки, відеопрезентації, стіннівки, фотографії, елементи костюмів та декорації, призи, символи для голосування.

Теорія літератури: різні літературні роди й жанри, художні образи.

Тип уроку: нестандартний урок, літературне свято; за традиційною методикою може певною мірою бути схожим на бесіду з позакласного, додаткового читання.

Хід уроку

I. Оголошення теми й мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності школярів

 Опис пори року в науковому стилі (з підручника, з енциклопедії);

 народні прикмети, прислів’я, приказки;

 вірші поетів різних народів, короткі оповідання;

 власна творчість;

 символіка образів (зима — холод, старість; весна — оновлення, відродження, юність та ін.);

 перегляд ілюстрацій (художників та учнівських);

 прослуховування аудіозаписів із коментуванням;

 перегляд відеоматеріалів;

 інсценування (місяці з п’єси-казки С. Маршака «Дванадцять місяців»).

Завдання для всіх груп. Зробити висновки з почутого й побаченого. (Природа прекрасна в усі пори року, в усіх її виявах; людина невіддільна від природи,

тісно з нею пов’язана. Природа часто описується в літературі, у фольклорі,

а інколи навіть є дійовою особою, як у казці С. Маршака «Дванадцять місяців»;

до природи необхідно ставитися бережливо, з повагою, як це робила Пасербиця.)

3. Конкурс костюмів «Міс Природа», «Містер Природа»

4. Визначення найкращого захисту проекту за допомогою символів

(Заздалегідь виготовляються сніжинки, квіточки, ягідки, листочки за

кількістю учнів.)

Кожен учень підходить до столу й укидає до скриньки (у вазу) відповідний символ.

III. Рефлексія

Оцінювання та самооцінювання зробленого: що вдалося, над чим слід ще попрацювати; хто відчув задоволення від роботи, а хто — ні, чому; хто помітив у собі задатки лідера, організатора; кому важко робити вибір, виступати перед аудиторією.

IV. Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи.


Переглядів: 67 | Теги: Маршак

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar