Головна » 5 клас » Історія України

Мета: розкрити провідну роль князів Володимира Великого і Ярослава Мудрого в розбудові Київської держави;показати значимість запровадження християнст­ва в руських землях; ознайомити учнів з визначними пам'ятками історії та культури Києва
Мета: показати небезпеку -Для. руських земель князівських міжусобиць, набігів поло­вців і монголо-татар; з'ясувати, чому рішення з'їзду князів у Любечі були не­довговічними; дати характеристику Володимира Мономаха як авторитетного князя, який «тримав руські землі воєдино»
Мета: визначити суть, причини та наслідки Голодомору 1932-1933рр., вшанувати пам'ять його жертв
Мета: ознайомити учнів з подіями, що передували процесу ліквідації Української козацької держави; розвивати навички роботи з історичною картою; вміння визначати причинно-наслідкові зв’язки подій
Мета: З’ясувати причини виникнення козацтва, Запорозької Січі. Створити в уявленні учнів образ козака-захисника рідної землі
Мета. Ознайомитися з такими поняттями як хронологія, лінія часу; розвивати вміння співвідносити роки із століттями, позначати на стрічці часу дати, розв’язувати хронологічні задачі; сприяти вихованню життєвих компетенцій, поваги до історії рідного народу
Мета. Ознайомитися з видами історичних карт, з умовними позначками; розвивати вміння користуватися історичним атласом, знаходити історичні регіони, показувати столицю України; сприяти вихованню патріотичних почуттів
Мета. Ознайомитися з роллю печаток, монет, гербів в історичний науці, навчитися розповідати про походження малого державного символу України – тризуба; розвивати вміння переповідати текст підручника, робити нескладний план, характеризувати зображення монет
Мета. Ознайомитися з різноманітними писемними історичними пам’ятками, навчитися пояснювати значення та роль писемних джерел для відтворення минулого, вміти розповідати про найдавніші літописні пам’ятки Київської Русі та часів козаччини
Мета. Формування гуманістичного світогляду, поваги до минулого свого роду; розвивати вміння створювати родинне дерево,добирати інформацію з сімейних фотоальбомів, наводити приклади, які свідчать про зв'язок предків з історичними подіями
1-10 11-20 21-30 31-40 41-44