Головна » 5 клас » Історія України |
Мета: розкрити провідну роль князів Володимира Великого і Ярослава Мудрого в розбудові Київської держави;показати значимість запровадження християнства в руських землях; ознайомити учнів з визначними пам'ятками історії та культури Києва |
Мета: показати небезпеку -Для. руських земель князівських міжусобиць, набігів половців і монголо-татар; з'ясувати, чому рішення з'їзду князів у Любечі були недовговічними; дати характеристику Володимира Мономаха як авторитетного князя, який «тримав руські землі воєдино» |
Мета: визначити суть, причини та наслідки Голодомору 1932-1933рр., вшанувати пам'ять його жертв |
Мета:
ознайомити учнів з подіями, що передували процесу ліквідації Української козацької держави;
розвивати навички роботи з історичною картою; вміння визначати причинно-наслідкові зв’язки подій |
Мета: З’ясувати причини виникнення козацтва, Запорозької Січі. Створити в уявленні учнів образ козака-захисника рідної землі |
Мета. Ознайомитися з такими поняттями як хронологія, лінія часу; розвивати вміння співвідносити роки із століттями, позначати на стрічці часу дати, розв’язувати хронологічні задачі; сприяти вихованню життєвих компетенцій, поваги до історії рідного народу |
Мета. Ознайомитися з видами історичних карт, з умовними позначками; розвивати вміння користуватися історичним атласом, знаходити історичні регіони, показувати столицю України; сприяти вихованню патріотичних почуттів |
Мета. Ознайомитися з роллю печаток, монет, гербів в історичний науці, навчитися розповідати про походження малого державного символу України – тризуба; розвивати вміння переповідати текст підручника, робити нескладний план, характеризувати зображення монет |
Мета. Ознайомитися з різноманітними писемними історичними пам’ятками, навчитися пояснювати значення та роль писемних джерел для відтворення минулого, вміти розповідати про найдавніші літописні пам’ятки Київської Русі та часів козаччини |
Мета. Формування гуманістичного світогляду, поваги до минулого свого роду; розвивати вміння створювати родинне дерево,добирати інформацію з сімейних фотоальбомів, наводити приклади, які свідчать про зв'язок предків з історичними подіями |