Головна » 5 клас » Історія України

Мета: з’ясувати обставини виникнення Галицько-Волинського князівства у 1199 р., його зв’язок із традиціями Київської Русі, проаналізувати діяльність галицько-волинського князя Данила
Мета: показати учням, як литовські князі встановили своє панування на України; як утворилась нова держава Річ Посполита у 1569 році, яких змін зазнало становище українців під пануванням Польщі
Мета: познайомити учнів з особою В.-К. О строзького та його діяльністю; розказати про О строзьку академію; розвивати вміння характеризувати історичного діяча, складати розповідь
Мета: систематизувати та узагальнити матеріал з даної теми, закріпити знання учнів, визначити, що засвоїли добре, а над чим ще потрібно попрацювати; повторити основні поняття, дати, події даного періоду історії нашої держави
Мета: сформувати в учнів уявлення про козацтво, Запорозьку Січ; визначити причини їх виникнення; засвоїти зміст понять: «козак», «Запорозька Січ», «гетьман», «козацька республіка», «козацька старшина», ознайомити учнів з організацією життя на Січі, побутом, звичаями козаків
Мета: показати жахливі наслідки нападів турок і татар на українські землі; показати виключну роль козацтва у захисті українців; скласти історичний портрет Конашевича-Сагайдачного; розвивати просторові вміння; складати елементарні хронологічні задачі
Мета: дати уявлення про Національно-визвольну війну українського народу проти польського панування; скласти історичний портрет Б. Хмельницького на основі історичних джерел; розвивати просторові вміння, стисло характеризувати історичну постать
Мета: ознайомити учнів з короткою історією козацької держави др. пол. ХVII ст. після смерті Б. Х мельницького, визначити поняття «Руїна»; уміти складати невелику розповідь про діяльність І . Мазепи
Мета: познайомити учнів зі спробами П. Полуботка та К. Розумовського відновити державні права України, розповісти про ліквідацію гетьманського устрою та Запорозької Січі у кінці XVIII ст.
Мета: дати короткий огляд розвитку культури України у XVIII ст., сформувати уявлення учнів про стан культури на прикладах діяльності її видатних діячів Григорія Сковороди і Самійла Величка; учні мають наводити приклади видатних культурних пам’яток
1-10 11-20 21-30 31-40 41-44