Головна » 11 клас » Всесвітня історія

Мета: охарактеризувати внутрішню і зовнішню політику урядів Великої Британії в другій половині ХХ ст. — на початку ХХІ ст., пояснити причини трансформації Британської колоніальної імперії, визначити основні складові тетчеризму, «третього шляху» Т. Блера
Мета: охарактеризувати соціально-економічний і політичний розвиток Франції в другій половині ХХ ст. — на початку ХХІ ст.; визначати особливості зовнішньої політики, називати причини встановлення П’ятої Республіки, характеризувати діяльність провідних політиків Ш. де Голля, Ж. Ширака
Мета: охарактеризувати соціально-економічний і політичний розвиток Італії в другій половині ХХ — на початку ХХІ ст., визначити сутність італійського «економічного дива», показати особливості програми боротьби з мафією, охарактеризувати інтеграційні процеси в Європі наприкінці ХХ — на початку ХХІ ст
Мета: узагальнити матеріал тем: «США та Канада у 1945 — на початку ХХІ ст.», «Країни Західної Європи (1945 — початок ХХІ ст.)»; характеризувати становище країн Північної Америки та Західної Європи у повоєнний період, особливості їх економічного, соціального та політичного розвитку
Мета: охарактеризувати становище СРСР після Другої світової війни, особливості політичного, соціально-економічного та культурного розвитку країни в період останніх років правління Сталіна та в період правління Хрущова, працювати з поняттями «відлига»
Мета: охарактеризувати політичне, соціально-економічне, повсякденне і культурне життя в СРСР, висловити оцінку діяльності радянських лідерів, складати історичні портрети Л. Брежнєва, М. Горбачова, Б. Єльцина, визначати причини розпаду СРСР
Мета: охарактеризувати внутрішньополітичну ситуацію та зовнішньополітичні пріоритети нових незалежних держав, сучасні напрями їх політичного та економічного співробітництва; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, працювати з різноманітними джерелами інформації
Мета: описувати процес становлення прорадянських режимів у країнах регіону, аналізувати кризові явища в політичному, соціально-економічному житті країн Центральної та Східної Європи у 60–70-х рр. ХХ ст., давати оцінку діяльності політичних лідерів
Мета: з’ясувати причини демократичних революцій, методи їх здійснення, охарактеризувати особливості внутрішньополітичного розвитку країн регіону наприкінці ХХ ст. — поч. ХХІ ст.
Мета: узагальнити матеріал тем 4 і 5: «СРСР. Нові незалежні держави», «Країни Центральної та Східної Європи (1945 р. — початок ХХІ ст.)»: показувати на карті кордони нових незалежних держав, що виникли після розпаду СРСР, характеризувати наслідки Другої світової війни
1-10 11-20 21-30 31-32