Головна » Зарубіжна література |
Ціль. Допомогти учням глибше усвідомити зміст і художню довершеність пушкінської поезії через виразне читання. Формувати навички виразного, вдумливого читання віршів, уміння виявляти емоції, акторські здібності. Розвивати пам’ять, зв’язне мовлення, слухове сприймання, читання з обличчя. Працювати над темпом, паузою, інтонацією, логічним наголосом, орфоепією. Контролювати звуки З-С. Виховувати любов до художнього слова, естетичний смак. Обладнання: підручник, портрет О.С.Пушкіна, уривок із мультфільму «Казка про рибака та рибку», малюнки дітей. Теорія літератури:літературна казка,народна казка,оригінал. Тип уроку:урок закріплення вивченого матеріалу. Хід уроку Організаційний момент Здороваються. Актуалізація опорних знань Бесіда: Кого ви бачите на екрані? (Показати портрет поета. Це Олександр Сергійович Пушкін, російський поет).(за екраном) Оголошення теми та мети уроку Сьогодні на уроці ви будете виразно читати вступ до поеми «Руслан і Людмила»у підручнику, розповідати уривок напам’ять, презентувати свої малюнки. (слухозорово) Робота над темою Слово вчителя: Краса поезії найбільше відчувається, коли вірші читаються вголос, коли читець уявляє те, про що він говорить, і вміє засобами виразного читання передати почуття автора та свої власні. Отже, вступ до поеми необхідно читати не поспішаючи,голосно, з деякою урочистістю, не забуваючи, що це казка. Необхідно паузами відділяти казкові картини, що змальовані автором, логічним наголосом виділяти важливі слова. Писав Пушкін на якій мові? (На російській) Ми знаємо російську мову, тому будемо читатимовою оригіналу, тобто на тій мові, на якій написано твір. А перед тим згадаємо деякі застарілі слова, тобто проведемо словникову роботу. (слухозорово) Словникова робота(на рос. мові; діти читають на дошці або у зошитах):Лукоморье – изгиб морского берега в форме лука(за екраном) златая – золотая(з лиця) на неведомых – на незнакомых(слухозорово) дол – долина(з лиця) виденья – когда видим фантастических, сказочных героев(слухозорово) брег – берег(за екраном); витязь – воин(з перешкодою); чредой – по очереди, один за одним; пленяет – берёт в плен(з перешкодою) злато – золото(з лиця) чахнет – худеет, теряет силу(за екраном) Зараз я прочитаю вступ. У текст дивляться Микита, Ваня, Сашко, Денис і Ксюша) Інші дивляться на мене. Закріплення матеріалу Просмотр уривку з мультфільму «Казка про рибака та рибку». 3. Презентація малюнків: Який уривок відповідає цьому малюнку? Розкажи напам’ять. Нагородження кращого художника грамотою. Домашнє завдання. Прочитати казку Андерсена «Соловейко» на стор. 82-91. Підбиття підсумків.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |