Головна » Українська мова |
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень із розділу «Займенник, його відмінювання й правопис», перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання займенників у мовленні; удосконалити вміння логічного мислення, порівнювати, узагальнювати, робити висновки. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів. Основний зміст роботи: Етап орієнтації Позитивна установка на роботу Етап визначення мети. Прочитати тему. Етап проектування. Визначення учнями очікуваних результатів. Етап організації виконання плану діяльності. Орієнтація учнів у місці даного заняття в цілісному курсі. А. Визначення сутності окремих елементів. Яка частина мови називається займенником? Б. Підготовча робота. Мотивація навчальної діяльності учнів. Ознайомлення з критеріями тестових завдань (завдання 1-6-по 0,5б=3б.) (завдання 7-9-по 2б.=6б.) (завдання 10- 3 бали.) Проведення інструктажу щодо виконання тестового характеру. Поділ учнів класу за варіантами. В. Виконання завдань тестового характеру за варіантами. І варіант Середній рівень: Займенник… Указує на предмети, ознаки і кількість, але не називає їх. У реченні займенник може бути… Тільки підметом. Зворотний займенник себе вказує на відношення до діючої особи. Він не має форми… Знахідного відмінку. Додаванням часток аби-, де-, -сь, будь-, -небудь, казна-, хтозна- до питальних займенників утворюються.. Означені займенники. За значенням граматичними ознаками займенники поділяються на… Шість розрядів. Відносні займенники які вживаються для зв’язку частин складного речення… Членами речення ніколи не бувають. Достатній рівень: Доповніть рядки прикладами займенників одного й того самого розряду Сам, самий, весь… Мій, ваш, їхній… Я, він, вона… Хтось, хто-небудь, абищо… Випишіть із запропонованих слів лише займенники: Якийсь, ніхто, учень, чий-небудь, зелен, ті, котрий-небудь, я, і, той, без, абиякий, деякий, допізна, дечий, що-небудь. Перепишіть речення: Виконайте морфологічний розбір підкресленого слова. Високий рівень: Напишіть уживаючи займенники, твір-мініатюру на тему «Чому я люблю літо»
ІІ варіант Середній рівень: На питання хто? що? який? чий? скільки? Відповідають… Іменники. Займенникам властиві граматичні категорії Роду та відмінка. У непрямих відмінках іншу, ніж у називному основу мають… Особові займенники. Заперечні займенники утворюються додаванням префікса ні, до… Питальних займенників. Якщо після казна, хтозна, будь, аби, де перед займенниками стоїть прийменник, тоді всі три слова пишуться… Разом. Особовий займенник Ви пишеться в середині речення з великої букви… При звертанні до групи людей. Достатній рівень: Доповніть рядки прикладами займенників одного й того самого розряду Той, стільки, … Ніхто, нічий,… Хто, що… Ніхто, ніщо, ніякий… Запишіть займенники разом, окремо, через дефіс. Визначайте їх розряд за значенням. Казна/чий, будь/що, де/хто, ні/хто, аби/який, чим/небудь, хто/зна/з/ким, де/в/чому,будь/який, що/сь. Перепишіть речення: Виконайте морфологічний розбір підкресленого слова. Люблю тебе, столице України. Високий рівень: Напишіть, уживаючи займенники, твір-мініатюру на тему «Мій домашній улюбленець». Г. Організований збір зошитів для контрольних робіт. Д. Відповіді на питання, що виникли під час виконання тестових завдань. Е. Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал із теми «Займенник».
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |