Головна » Українська мова |
Мета: вчити розпізнавати частини мови,визначати їх істотні ознаки,будувати речення із вивченими частинами мови; стимулювати пізнавальну діяльність,створювати сприятливі умови для мовленнєвого спілкування учнів на уроці; удосконалювати навички сприймання зверненого мовлення; розвивати довготривалу пам'ять, увагу; Обладнання: картки, зошити,презентація,комп’ютер,підручники. Хід уроку І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. - Добрий день, привітайтеся. - Який зараз урок? - Зараз урок української мови. Епіграф. (слайд 1) «Злитки золоті» Чи ти задумувавсь, звідкіль оті У нашій мові злитки золоті? Як намистини, диво калинове – …Частини мови. ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ. Яку тему ми з вами вивчаємо? ІІІ. НОВИЙ МАТЕРІАЛ. Слово вчителя. Сьогодні ми будемо продовжувати працювати з самостійними частинами мови, а саме з іменником, прикметником, дієсловом. 3.1Завдання: згрупуйте подані слова у колонки за частинами мови.(слайд 2) До якої частини мови відноситься кожна група слів(чарівна,світить,сонечко,гарна,розмалювала,осінь) 3.2.Завдання:за допомогою схеми і слів складіть речення.(слайд 3) 3.3.Фізхвилинка. ІV.ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ. 4.1 Завдання: доберіть до названих слів такі, що належать до тих самих частин мови.(слайд 4) 4.2 Завдання: з'єднайте слова, так щоб утворилось речення.(слайд 5) V. ПІДСУМОК - Яку тему ми сьогодні повторювали? На другому уроці будемо продовжувати вивчати займенник,числівник,прислівник. Оцінювання. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Складіть твір-мініатюру з 3-4 речень,визначте частини мови.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |