Головна » Українська мова |
Мета. Закріпити, систематизувати й поглибити знання учнів, отримані на попередньому уроці; сформувати практичні вміння та навички щодо пунктуації у складному реченні; розвивати творчі вміння моделювати складні речення й речення з однорідними членами; формувати мовленнєву компетенцію; виховувати потребу у навчанні, любов до рідної мови. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок. Засоби навчання. Підручник, таблиця, роздавальні картки.
Перебіг уроку. І. Організаційний етап.
ІІ. Перевірка домашнього завдання Вправа №147
ІІІ. Актуалізація і корекція знань Інтерактивна вправа «Мікрофон»
ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку. Слово вчителя Щоб наша мова була багатограннішою, більш милозвучною, невичерпною, ми маємо збагачувати її із джерел народної мудрості. Робота в парах Завдання. За допомогою карток складіть прислів’я, записати їх у зошити. Які речення у вас вийшли ¾ прості чи складні? Усно поясніть значення записаних прислів’їв. Не копай яму іншому, бо сам в неї упадеш.
V. Опрацювання нового матеріалу 1. Слово вчителя Сьогодні на уроці ми будемо працювати над виробленням пунктуаційних навичок у складному реченні. Ви дізнаєтесь не тільки про те, як правильно розставляти розділові знаки у складному реченні, але й про синонімічність складних і простих речень.
2. Робота з підручником 1) робота з таблицею (права №151) 2) вивчення правила (с. 72) 3) робота в групах (виконання вправи №152, усно) 3. Фізкультхвилинка
VІ. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Робота з підручником Самостійна робота (робота в малих групах). Виконання вправи №153. 2) Синтаксичний розбір складного речення 1) усно (с. 74) 2) письмово Мене водило в безвісті життя, та я вертався на свої пороги. (Д. Павличко) [розповідне, неокличне, складне, має дві частини, сполучниковий зв'язок]
VІІ. Домашнє завдання; інструктаж до його виконання. Опрацювати матеріал § 19. Виконати вправу №156, зробити синтаксичний розбір складних речень.
VІІІ. Рефлексія Технологія «Незакінчене речення» Я зрозумів…
ІХ. Підведення підсумків уроку. Оцінювання роботи учнів на уроці.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |