Головна » Українська мова |
МЕТА: розширити і систематизувати знання учнів про речення, удосконалювати вміння відрізняти речення від слова і словосполучення, систематизувати знання про види речень за метою висловлювання; зміцнення навичок правильного інтонування речень різного типу, привчати правильно вживати розділові знаки в кінці речень; виховувати увагу до слова, розвивати навички грамотного письма, виховувати в учнів сумлінне ставлення до предмета. ТИП УРОКУ: комбінований ОБЛАДНАННЯ: підручники, гілочка калини.
ХІД УРОКУ: І. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми, мети, завдань уроку. ЕПІГРАФ УРОКУ: "Мова народу – це найбільший національний скарб…" О.Гончар Сьогодні на уроці ми з вами будемо продовжувати опановувати цей скарб, знайомитися з новими його секретами, щоб стати грамотними людьми, гідними своєї Батьківщини і своїх батьків. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Привітання, запис дати Двацять пяте верисня. Классна работа. (Виправлення помилок, пояснення учнями) 2. Перевірка засвоєного матеріалу: (На дошці) Розібрати, визначити вид словосполучень: на калині прикрашати калиною калина червоніє калина і малина калина червона калиновий кущ
3. Фронтальне опитування: Я стверджую, що це всі словосполучення. Так? ІІІ. Засвоєння нових знань 1. Прочитати речення з дошки: Здавна любили і шанували українці калину. Чому так цінували калину в народі. Любіть наш національний символ. Доведіть, що це речення. 2. Робота з підручником: Вправа 80 (усно): прочитати речення пит., спон., розп. Записати спонукальні речення. 3. Фізкультхвилика на уважність. 4. Самостійна творча робота: Самостійно скласти по одному розп., пит., спон., окличному реченню. По можливості об‘єднати їх у зв‘язний текст. Тема: «Осінь у місті». ІУ. Закріплення вивченого, підсумок уроку. Самостійна робота на картках: 1. Виписати словосполучення, розібрати його: Білий цвіт, цвіт біліє, білий і чорний, на білому, робити білим. 2. Записати речення, поставити в кінці розділовий знак, визначити вид за метою висловлювання. Двори стоять у хуртовині айстр. Яка сумна і красива хуртовина. Чи бачив ти таке коли – небудь. Не обривай квіти, хай вони цвітуть. Запитання до учнів Що нового дізнались на уроці? Оцінювання. КАЛИНА – лин, лак. СОЛОВЕЙКО – соло, коло, колесо, лов, вол,олово, слово. ЛАСТІВКА, ЛИСТОНОША, БРАТЕРСТВО Прочитайте, що я думаю про вашу роботу на уроці: ОРПАМТИТЬБЛМОЛОДЦІЩОГРНЕА У. Домашнє завдання: с.27 – правило, впр.74 (усно), впр. 89 (перекласти, визначити речення за метою висловлювання)
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |