Головна » Українська мова |
Мета: сформувати систему знань учнів про іменник як самостійну змінну частину мови; Правопис: велика буква і лапки у власних іменниках; кома у складному реченні та між однорідними членами речення. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок з елементами поглиблення, (урок-практикум). Зміст уроку 1.Епіграф Неба в’яне просинь, і мете, мете жовтокоса осінь листя золоте. Володимир Сосюра 2.Робота в групах. Доповніть клоуз-тест. 3.Розгадування кросворда. З а в д а н н я: вписати в клітинки український переклад поданих нижче російських слів, і у виділеному вертикальному рядку прочитати назву частини мови, яка буде вивчатися впродовж найближчого часу. *Стремительность *Падеж *Имя прилагательное *Единение *Роза *Тризубец *Шаги 4.Проблемне завдання і запитання. Виберіть правильне написання слів: Орел, орел, «Орел»; Роман, роман; дружба, «Дружба». 5.Словниковий диктант. Взаємоперевірка з дошки. 6.Пошуково-дослідницька робота ( робота в парах ). З а в д а н н я: розподілити іменники за групами: назви предметів назви ознак назви дій Виписати іменники-синоніми. Земля, хата, покірність, шикування, кравчиня, посуд, Винниченко, посередник, синь, свіжість, житло, оселя, голубінь, підведення, спостереження, господа, обійстя. 7.Колективна робота. З а в д а н н я: з-поміж поданих слів виписати іменники. Позначити морфеми у виділених словах, з першими трьома іменниками скласти і записати словосполучення. Гроно, товаришувати, ясний, прекрасно, кетяг, китиця, швидкісний, шлюб, ювелірний, знання, шістнадцять, чергування, вартовий, одруження, тезко, виноград, Дніпро, починати, початок, початковий, початківець. 8.Творчий диктант. Замінити словосполучення і речення іменниками спільного роду. 9.Підсумок уроку. Я знаю, що … . Я знаю, як … . Я знаю, чому … . 10.Домашнє завдання: на 7-9 балів - вправа 264; 10-12 балів – вправа 263 , с.145, параграф 19.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |