Головна » Інформатика |
Мета: [*] ввести визначення понять «звіт», «заголовок звіту», «область даних», «макрос»; пояснити учням основні принципи створення звітів та макросів; Тип уроку: комбінований урок (урок вивчення нового матеріалу з елементами здобуття практичних умінь і навичок). Обладнання: комп’ютери під керівництвом операційної системи Windows XP, пакет прикладного програмного забезпечення Microsoft Office 2007, програма для створення мультимедійних презентацій Microsoft PowerPoint 2007, програма у підтримку навчально-виховного процесу Test W-2.
ХІД УРОКУ Зміст роботи Організаційний момент (вступне слово вчителя): Доброго дня шановні учні! Мене звуть Валерій Сергійович, сьогодні я буду проводити у Вас урок інформатики. Мотивація навчальної діяльності: У повсякденному житті часто виникає необхідність опрацьовувати великі обсяги даних. Не пройде і півроку, як Ви зробите крок у самостійне життя і будете обирати свою майбутню професію. Саме тому наш з Вами урок хотілося б розпочати зі слів німецького вченого публіциста Вільгельма Швебеля «Хто планує майбутнє, той планує його у свою користь». Сьогодні на уроці Ви будете не просто учнями 11-ого класу, а спробуєте себе у ролі працівників відділу маркетингу в компанії «Альфа комп’ютер Кривий Ріг» Ви розпочинаєте вивчення наступної змістової частини теми «Системи управління базами даних». Інформаційний довідник: Маркетинг – це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів. В маркетинговій практиці існує таке правило: Принципи ведення бізнесу, як і принципи маркетингу формуються на основі низки понять: Уважно слухайте мої пояснення. Вони Вам допоможуть сформувати та удосконалити необхідні для подальшої роботи вміння і навички. Оцінка за урок залежить від знань теорії та одержаних практичних навичок. Під час виконання практичної роботи можна користуватися власними джерелами інформації: підручником, довідником, конспектом. Повідомлення теми і мети уроку. Актуалізація опорних знань: Але для того щоб перейти до безпосереднього вивчення нової навчальної теми, ми «відчуваємо певну нестачу» в знаннях. Саме тому необхідно пригадати навчальний матеріал попередніх уроків. Гра «Відчуття нестачі»: Запитання для учнів: Дайте визначення поняттю «запити» в базах даних. Вивчення нового навчального матеріалу: Ми вже подолали з Вами «відчуття нестачі» в знаннях і я Вам пропоную перейти до наступного етапу «потреба». Виявляється тих знань, які у нас з Вами наявні, не вистачає для розкриття поточної теми, саме тому є необхідність в нових знаннях. Звіт – це документ, який містить інформацію з бази даних і призначений для виведення на друк. Структура звіту: Заголовок звіту – один раз на початку звіту. Верхній колонтитул – на початку кожної сторінки. Область даних – інформація з БД. Нижній колонтитул – в кінці кожної сторінки. Примітки звіту – один раз в кінці звіту. Як можна створити звіт в Microsoft Access: [*] [*] майстер звітів; [*] автозвіт: в стовпчик; [*] автозвіт: стрічковий; [*] майстер діаграм; [*] Макрос – це набір макрокоманд. Макрокоманда описує дії, які потрібно виконати: [*] відкриття і закриття таблиць, звітів, форм; [*] виконання запитів; [*] встановлення значень полів; [*] пошук даних; [*] керування виведенням на екран; [*] друк даних; [*] повідомлення користувачу; [*] запуск інших програм. Події (для запуску макросу) [*] дії користувача (клавіатура, миша); [*] внутрішні події (відкриття і закриття форми, зміна запису і т.д.).
Здобуття практичних умінь і навичок (виконання практичної роботи): Подолавши попередній етап ми з Вами перейдемо до наступного «товар», оскільки маємо вже певні уявлення про теоретичний матеріал. Закріплення навчального матеріалу (комп’ютерне тестування): Подолавши черговий етап нашого уроку, ми зустрічаємося ще з одним маркетинговим поняттям «попит». Яке призначення звіту? А Редагування записів Б Виведення даних на екрані або папері В Створення таблиць Г Створення запитів Які способи створення звітів вам відомі? А Автоматичне створення Б За допомогою майстра В У режимі конструктора Г За допомогою панелі елементів На основі яких об`єктів створюється звіт? А Форми Б Таблиці В Запиту Г Іншого звіту Які особливості має автозвіт? А Містить усі поля таблиці або запиту Б Не відрізняється від звіту, створеного за допомогою майстра В Створюється автоматично Г Його неможливо змінити Які дії можна виконати в режимі конструктора звіту? А Додати або змінити заголовок чи примітку. Б Додати обчислювальне поле. В Змінити область даних Г Додати звіт Укажіть елементи структури звіту. А Заголовок Б Примітка В Колонтитули Г Головне меню Якими є особливості створення звіту з використанням конструктора? А Такий звіт неможливо використовувати для створення звітів Б Це швидкий спосіб створення звіту. В Це автоматичний спосіб створення звіту. Г Це трудомісткий спосіб створення звіту. Підбиття підсумків роботи: І в решті-решт ми досягли з Вами передостаннього щабля – «угода». Вам пропонується закінчити речення: Звіт – це … Звіти створюються на основі … Звіти бувають … Макрос – це … Макроси використовуються для … Оцінювання: Домашнє завдання: Маючи базові маркетингові поняття пропоную Вам відвідати ринок на якому можете отримати домашнє завдання: вивчити текст опорного конспекту;
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |