Головна » Інформатика

Множини

Визначення Множина Це не впорядкований набір даних, що повторюються.

Приклади Цілі числа: [1,4,67,34,5] Символи типу char: [‘G’, ’!’, ‘o’] Великі та малі латинські літери (діапазон символів): [‘A’…’Z’, ’a’…’z’]

Опис множин type Ім’я = set of mun; var змінна1, змінна 2, …: ім’я; type Mn= set of byte; var A,B,C: Mn;

Операції Входження A

Операції Рівність A=B TRUE A:=[1,2,5], B:=[2,5,1] - TRUE AB Не рівність TRUE A:=[1,2,5], B:=[3,7,9] - TRUE

Операції Об’єднання C:=A+B Якщо A:=[1,2,5], B:=[3,7,8,1], то буде отримано множину C:=[1,2,3,5,7,8] ! Елементи в множину можуть входити лише по разу!

Операції Виключення C:=A-B C:=В-А Якщо A:=[9,2,5], B:=[3,7,2,5,1], то буде отримано множину C:=[9] Якщо A:=[9,2,5], B:=[3,7,2,5,1], то буде отримано множину C:=[3,7,1]

Операції Переріз C:=А*В елементи, які одночасно входять в А і В Якщо A:=[9,2,5], B:=[3,7,2,5,3], то буде отримано множину C:=[2,5]

Операції Входження елемента X in A TRUE X:=5, A:=[1,2,5] - TRUE

Задача 1. Кожний учень у класі вивчає англійську або французьку мову.  Англійську мову вивчають 25 учнів, французьку — 27 учнів, а обидві мови — 18 учнів. Скільки учнів у класі?

Только англ. учат: 25-18=7 уч., только франц.: 27-18=9 уч. Всего в классе=7+9+18=34 уч.


Теги: Гулько Марія, множини, масиви
Навчальний предмет: Інформатика
Переглядів/завантажень: 599/190


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar