Головна » Геометрія

Види кутів. Вимірювання кутів

Види кутів.Вимірювання кутів. Математична подорож

Види кутів.Вимірювання кутів. Математична подорож

Девіз уроку Міркуємо-швидко, Відповідаємо правильно, Лічимо-точно, Пишемо-гарно.

Відновіть ланцюжок обчислень 100 –79 60 +9 :3 –15 :2 +12 –27 :4 +16 63 36 9 25 21 69 23 8 96 48 4 12 3 Математика. 5 класс. Виленкин Н.Я. и др. №427

Зупинка 1 “Виміряй”

Як виміряти кут 55° Формирование совместно с учащимися на основе предыдущих измерений правила измерения углов с помощью транспортира

Перевір себе! О А В Чи вірно прикладено транспортир? Самоконтроль и коррекция знания правила учащихся. Можно провести фронтально, можно скопировать слайды 6 – 12 в отдельную презентацию в случае проведения урока в компьютерном классе для индивидуальной проработки правила каждым учащимся.

Первір себе! С D Е Чи вірно прикладено транспортир? Самоконтроль и коррекция знания правила учащихся. Можно провести фронтально, можно скопировать слайды 6 – 12 в отдельную презентацию и в случае проведения урока в компьютерном классе для индивидуальной проработки правила каждым учащимся.

M F K Перевір себе! Чи вірно прикладено транспортир? Самоконтроль и коррекция знания правила учащихся. Можно провести фронтально, можно скопировать слайды 6 – 12 в отдельную презентацию и в случае проведения урока в компьютерном классе для индивидуальной проработки правила каждым учащимся.

Перевір себе! B P M Чи вірно прикладено транспортир? Самоконтроль и коррекция знания правила учащихся. Можно провести фронтально, можно скопировать слайды 6 – 12 в отдельную презентацию и в случае проведения урока в компьютерном классе для индивидуальной проработки правила каждым учащимся.

Перевір себе! CED менше прямого кута CED – гострий CED = 60° C D E 60° або 120°? Самоконтроль и коррекция знания правила учащихся. Можно провести фронтально, можно скопировать слайды 6 – 12 в отдельную презентацию и в случае проведения урока в компьютерном классе для индивидуальной проработки правила каждым учащимся.

50° або 130°? DOC більше прямого кута DOC – тупий DOC = 130° D O C Перевір себе! Самоконтроль и коррекция знания правила учащихся. Можно провести фронтально, можно скопировать слайды 6 – 12 в отдельную презентацию и в случае проведения урока в компьютерном классе для индивидуальной проработки правила каждым учащимся.

90° 35° 135° 90° 150° Практическая работа для отработки умения измерять углы с помощью транспортира в «ручном» режиме, у каждого ученика должен быть бумажный экземпляр задания и транспортир.

Фізкультхвилинки для кожної дитинки Молодці!

Загадка На базарі їх не купиш На дорозі не знайдеш Їх не зважиш на терезах І ціни не підбереш

Найбільший скарб- ЗНАННЯ

Зупинка 2 “Поміркуй”

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

Сторони кута – це а) відрізки б) промені в) прямі На рис. зображено кут: а) Е; б) EFD в) FDE F E D 3. На рис. зображено : а) 3 кути б) 5 кутів в) 6 кутів F E D Н Р

4.На якому рис. пара променів утворює кут? а) б) в) 5. Знайдіть на рис. тупий кут г) а) А б) В в) С г) D A B C D

6. На якому з рис. промінь ОК є бісектрисою кута АОВ O O O K K K A A A B B B а) б) в) 7. Які з променів перетинають сторону кута ВОС а) НК б) МЕ в) АТ B O С Н К М Е А Т

8. Який з кутів найменший? а) б) в) г) 9. Чому дорівнює АОВ : а) 180 ° б) 90° в) неможливо визначити. A O B K ?

Відповіді: 1 б 2 а 3 в 4 в 5 г 6 в 7 а а б

Зупинка 3 “Обчисли”

43 ° ? А В С О АОВ = АОС - ВОС АОВ = 180° – 43° = 137° АОС = 180° ВОС = 43° АОВ - ?

А В С D 28 ° 51° ? O АОD = 180° COD = 28° АОВ = 51° BOC - ? АОВ + BOC + COD = АОD BOC = АОD – ( АОВ + COD ) BOC = 180° - (28° + 51° ) = 180° - 79°=101°

Зупинка 4 “Відгадай”

Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Т Р А Н С П О Р Т И Р Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Т Р А Н С П О Р Т И Р Р О З Г О Р Н У Т И Й Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Т Р А Н С П О Р Т И Р Р О З Г О Р Н У Т И Й П Л О Щ И Н А Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Т Р А Н С П О Р Т И Р Р О З Г О Р Н У Т И Й П Л О Щ И Н А П Р Я М И Й Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Т Р А Н С П О Р Т И Р Р О З Г О Р Н У Т И Й П Л О Щ И Н А П Р Я М И Й Б І С Е К Т Р И С А Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Т Р А Н С П О Р Т И Р Р О З Г О Р Н У Т И Й П Л О Щ И Н А П Р Я М И Й Б І С Е К Т Р И С А Р І В Н І Проверка кроссворда

Г Р А Д У С Г О С Т Р И Й К У Т Т Р А Н С П О Р Т И Р Р О З Г О Р Н У Т И Й П Л О Щ И Н А П Р Я М И Й Б І С Е К Т Р И С А Р І В Н І Г Е О М Е Т Р І Я Проверка кроссворда

Персидська астролябія XVIII ст.

Французька астролябія XIV ст.

Збірник с. 65 № 82, 83 Домашнє завдання


Теги: кути
Навчальний предмет: Геометрія
Переглядів/завантажень: 759/179


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar