Головна » Геометрія

Геометричні перетворення на площині

Геометричні перетворення на площині Геометрія 9 клас Вчитель: Бондар В.В.

Девіз проекту «Подібно до того як усі мистецтва тяжіють до музики, усі науки прагнуть до математики…» Джордж Сантаяна

Тема: Розв’язування задач Мета: узагальнення та систематизація знань учнів з теми: «Геометричні перетворення на площині»; удосконалення вмінь розв’язувати задачі з цієї теми. Тип уроку: Застосування знань і вмінь. Обладнання та наочність: ПК, інтерактивна дошка, таблиці. Хід уроку Організаційний етап - Клас поділено на дві команди: «Абсциса», «Ордината»; - За кожну правильну відповідь бали записуються в зошиті, в кінці уроку підводиться підсумок.   Перевірка домашнього завдання - Перевіряє консультант;   I. II.

Узагальнення знань і вмінь 1.Презентація «Геометричні перетворення на площині»; - запитання: сформулювати властивості вказаних перетворень 2. «Галерея перетворень»; - указати вид перетворення(правильна відповідь – 1 бал) III.

Учасник проекту, учень 9 класу

3. «Хто швидше?»; - тести 1–5 на інтерактивній дошці (відповіді з побудовою); Правильна відповідь – 2 бали;

4. Презентація. Релакс пауза «Симетрія в природі» - 5. Розв’язування задач № 6, 7; - розв’язуються на дошці. Правильна відповідь – 3 бали.

6. Геометрична вікторина. Презентація. - за правильну відповідь – 1 бал. Використання геометричних перетворень для розв’язування задач 1. Задача № 1; 2. Задача № 2; (задачі записані і розв’язуються на інтерактивній дошці) IV.

Релакс пауза «Гімнастика для очей» : Тестування з подальшою перевіркою, оцінюванням та обговоренням. (15 хвилин) - Відповіді на дошці V. VI.

Підбиття підсумків уроку 1. Виставлення оцінок за урок (бали сумуються); 2. Визначається команда переможців.   Домашнє завдання: Розділ 3, самостійна робота В - I, II. VII.

Учасники проекту – учні 9 класу

Дякуємо за увагу !


Теги: геометричні перетворення, Бондар В.В.
Навчальний предмет: Геометрія
Переглядів/завантажень: 743/191


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar