Головна » Геометрія |
Геометричні перетворення на площині Геометрія 9 клас Вчитель: Бондар В.В. Девіз проекту «Подібно до того як усі мистецтва тяжіють до музики, усі науки прагнуть до математики…» Джордж Сантаяна Тема: Розв’язування задач Мета: узагальнення та систематизація знань учнів з теми: «Геометричні перетворення на площині»; удосконалення вмінь розв’язувати задачі з цієї теми. Тип уроку: Застосування знань і вмінь. Обладнання та наочність: ПК, інтерактивна дошка, таблиці. Хід уроку Організаційний етап - Клас поділено на дві команди: «Абсциса», «Ордината»; - За кожну правильну відповідь бали записуються в зошиті, в кінці уроку підводиться підсумок. Перевірка домашнього завдання - Перевіряє консультант; I. II. Узагальнення знань і вмінь 1.Презентація «Геометричні перетворення на площині»; - запитання: сформулювати властивості вказаних перетворень 2. «Галерея перетворень»; - указати вид перетворення(правильна відповідь – 1 бал) III. Учасник проекту, учень 9 класу 3. «Хто швидше?»; - тести 1–5 на інтерактивній дошці (відповіді з побудовою); Правильна відповідь – 2 бали; 4. Презентація. Релакс пауза «Симетрія в природі» - 5. Розв’язування задач № 6, 7; - розв’язуються на дошці. Правильна відповідь – 3 бали. 6. Геометрична вікторина. Презентація. - за правильну відповідь – 1 бал. Використання геометричних перетворень для розв’язування задач 1. Задача № 1; 2. Задача № 2; (задачі записані і розв’язуються на інтерактивній дошці) IV. Релакс пауза «Гімнастика для очей» : Тестування з подальшою перевіркою, оцінюванням та обговоренням. (15 хвилин) - Відповіді на дошці V. VI. Підбиття підсумків уроку 1. Виставлення оцінок за урок (бали сумуються); 2. Визначається команда переможців. Домашнє завдання: Розділ 3, самостійна робота В - I, II. VII. Учасники проекту – учні 9 класу Дякуємо за увагу !
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |