Головна » Біологія

Цікаве про ДНК

Цікаве про ДНК Виконала учениця 10-А класу Шкляр Маргарита

Що таке ДНК? Дезоксирибонуклеїнова кислота (ДНК) — один із двох типів природних нуклеїнових кислот, що забезпечує зберігання, передачу з покоління в покоління і реалізацію генетичної програми розвитку й функціонування живих організмів. Основна роль ДНК в клітинах — довготривале зберігання інформації про структуру РНК і білків.

День ДНК День ДНК — пам'ятний день, що відзначається 25 квітня в деяких країнах світу, організаціях, пов'язаних з біологічними дослідженнями, та в мережі Інтернет. Ним відмічається день у 1953, коли Джеймс Вотсон, Френсіс Крік, Моріс Вілкінс, Розалінд Франклін та колеги опублікували статті в науковому журналі «Nature», в яких описали структуру ДНК. Далі у цей же день у 2003 було проголошено, що Проект геному людини дуже близький до завершення.

В США День ДНК вперше відсвятковано 25 квітня 2003 за проголошенням Сенату і Палати представників. Однак, це було одноразове відзначення. Проте, щорічне святкування було організоване Національним інститутом дослідження геному людини (National Human Genome Research Institute, NHGRI) з 23 квітня 2010. Тоді ж декілька організацій проголосили 25 квітня «Міжнародним днем ДНК». У 2013 виповнилося 60 років першим публікаціям щодо структури ДНК, через це подія набула значного розголосу в соціальних мережах.

55555 ДНК 55555 ДНК (55555 DNA) — астероїд головного поясу, відкритий Чарльзом Джулзом і Пауло Ольворсем 19 грудня 2001 року. Тіссеранів параметр щодо Юпітера — 3,376.

Доброта людини закладена у ДНК Деякі люди не в силах здійснювати погані вчинки - вони завжди намагаються залишатися на боці добра. Як вважають вчені з США, справа не скільки у вихованні, скільки в генах, повідопляють зарубіжні ЗМІ. Як показали спостереження за людьми з різними варіантами генів, що відповідають за роботу гормонів окситоцину і вазопресину, схильність до доброти частково передається нам від наших батьків. Вважається, що рівень цих гормонів впливає на характер людини.

"Ми виявили, що комбінація цих генів, разом із сприйняттям навколишнього світу як більш-менш небезпечного місця для життя, впливає на такі якості, як доброта і щедрість. Люди, які вважали світ повним небезпек, рідше допомагали іншим, якщо у них не було особливої комбінації генів, яка пов'язана з добрим характером ", - відзначили дослідники з університету Каліфорнії.

Як пояснюють вчені, "особлива комбінація генів" дозволяє людині впоратися з відчуттям небезпеки і допомагати іншим людям незалежно від своїх страхів і побоювань. Той факт, що гени формують характер людини в сукупності з його досвідом і сприйняттям, не здивував учених, оскільки зв'язки між нашими ДНК і соціальною поведінкою є досить складними.

Якщо один з ваших сусідів завжди готовий прийти до вас на допомогу, в той час як другий діє лише так, як зручно йому, не дивуйтеся. Можливо, справа не тільки в його кепському вихованні, але і в генах, які дісталися йому від предків.