Головна » Алгебра

Зійди на вершину Говерли: розв’язування квадратних рівнянь і тих, що зводяться до них

Мета уроку: Систематизувати отримані учнями теоретичні знання і  практичні навички з даної теми.

Забезпечити оптимальний режим творчої роботи учнів, мотивацію та активізацію пізнавальної діяльності, оволодіння методами наукового прогнозування.

Формувати математичну культуру мови та записів, повагу до книги – джерела знань.

Тип уроку:  Урок узагальнення і систематизації знань; урок з мультимедійною підтримкою.

Форми роботи: Індивідуальна робота, робота у варіантах типологічної диференціації.

Методи і прийоми: «Гронування», голосне коментування, самостійна робота, зовнішня корекція діяльності.

Обладнання: Індивідуальні картки, підручники, мультимедійна дошка, пісочний годинник (t=4хв), кольорові Sticky notes (по 8-9шт на учня).

Девіз: «Для себе сієш, для себе й збереш» (українське прислів'я).

Хід уроку:

I.                   Організація класного колективу:

Учень-лаборант повідомляє про стан виконання домашнього завдання однокласниками.

II.                Актуалізація опорних знань учнів:

а) «Гронування» - перевірка рівня засвоєння теоретичних знань з даної теми;

б) Знання таблиці квадратів чисел від 2 до 20;

III.             Корекція та контроль ступеня засвоєння практичних навиків.

Один учень, з індивідуальною карткою, працює і коментує біля дошки на «тренувальному майданчику».

Аналогічне завдання, в двох варіантах, обов’язкові для всіх учні класу. Текст поданий на мультимедійній дошці. Час регламентується пісочним годинником. Ті, хто виконав завдання, сигналить (наклеює на дошці кольоровий папір з записом результату проти номеру завдання і свого номеру в журналі). Так працюють під №1-4.

Підготовлена дошка на початок і кінець уроку див. на фото.

Виголошують «гімн книзі» (релакс для учнів).

 

Робота на дошці 

(Індивідуальна картка, голосне коментування)

Розв’язати рівняння

1 бал 1. X2 – 3 = 0

1 бал 2. X2 – 7X = 0

 

Самостійна робота

(Мультимедійна дошка, завдання для всього класу)

1 варіант           2 варіант

Розв’язати рівняння

X2 – 5 = 0                     X2 – 6 = 0

X2 – 3X = 0                  X2 – 17x=0

 

     1 бал 3. Скільки коренів має рівняння

2X2 – 3X + 2 = 0                                      5X2 – 4X – 1 =0           3X2 – 13X – 11 = 0

1 бал 4. Розв’язати рівняння

7X2 + 8X +1 = 0                                    5X2 + 14X – 3 = 0            3X2 + 2X – 1 = 0

Релакс: Учні виголошують «гімн книзі», що зводиться до слів І.Я.Франка:

Книги – морська глибина:

Хто в них пірнув аж до дна,

Той, хоч і труду мав досить,

Дивнії перли виносить.

                                    (Паранетікон, Строфи, №19)

2 бали 5. Навчальний посібник № 619 (2)              № 619 (1)                  №619 (3)

На цьому етапі вводжу трьохрівневу типологічну диференціацію класу

1 варіант                                              2 варіант                      3 варіант

(працюють зі мною)                 (працюють самостійно; ті, що справились із

завданнями сигналять на дошці кольоровими

Sticky notes)

Починаючи з 6 завдання клас поділяється на 3 варіанти відкритої типологічної диференціації.

  І варіант                                        ІІ варіант                           ІІІ варіант

(здібні учні, працюють                            (достатній і середній           (низький рівень)

біля дошки з коментуванням)                  рівень)

2 бали 6. Розв’язати рівняння

2 бали 7. Навчальний посібник №641(4)

2 бали 8. Навчальний посібник № 626 (1)

 

IV.            Підсумок творчої діяльності учнів: підрахунок набраних балів та відповідне оцінювання (див. фотокартку)

V.               Повідомлення домашнього завдання. Інструктаж що до його виконання.

P.S. *Перед початком такого уроку дошку спеціально розграфлюю (диф фото).


Теги: Корчева Л.М., квадратні рівняння
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 82/21


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar