Головна » Алгебра |
Мета: формувати навички застосовувати похідну для побудови графіків за допомогою комп’ютера; розвивати розумову активність, формувати навички аналітико-синтетичного мислення, сприяти побудові наукової картини світу, науковому світогляду;.виховувати увагу, працелюбність, уміння раціонально використовувати робочий час на уроці, готувати учнів до ЗНО, виховувати активного представника інформаційного суспільства. Тип уроку: комбінований (засвоєння нових знань, здобуття практичних умінь і навичок). Обладнання: комп’ютер з прикладними програмним забезпечення, програма для підтримки викладання курсу математики: Advanced Grapher 2.11, мультимедійний супровід – підготовлена презентація Microsoft PowerPoint. надрукований робочий зошит учня.
Хід уроку
Знання складається із дрібних крихт щоденного досвіду. Д. Писарев
Етап уроку / зміст роботи Організаційний етап. Учитель математики налаштовує учнів на роботу, повідомляє про інтегрований урок. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів. Перевірка домашнього завдання у формі бліц опитування (використання мультимедійної презентації Microsoft PowerPoint): Яка функція називається опуклої вниз на інтервалі (a; b)? Вивчення нового матеріалу. Вчитель математики: ми повторили теоретичний матеріал, а тепер переходимо до теми сьогоднішнього уроку. Побудуємо графік функції: Дорогі учні пропоную вашій увазі розширена схема дослідження функції на опуклість та точки перегину. Ця схема надрукована в кожному робочому зошиті, щоб ви могли працювати індивідуально. Для контролю всі етапи схеми ми будемо бачити на екрані, кожен учень повинен вийти до дошки і виконати окремий етап.
Знайти область визначення функції. З’ясувати, чи є функція парною або непарною, або періодичною. Ні парна, ні непарна, неперіодична
Точки перетину з осями координат. ОХ: (0; 0) ОУ: (0; 0) (5; 0)
Похідна і критичні точки. Критичні точки:
Проміжки зростання и спадання функції, точки екстремуму. Функція зростає на інтервалі Функція спадає на інтервалі
Асимптоти графіка функції: - вертикальна асимптота Якщо , то - похила асимптота
Друга похідна, опуклість та точки перегину. Вчитель інформатики. На підставі проведеного дослідження ми будуємо графік заданої функції використовуючи програму для підтримки навчально-виховного процесу Advanced Grapher, для цього скористаємося опорним конспектом: Опорний конспект
Здобуття практичних умінь і навичок. Робота в групах. Завдання 1. Побудуємо графіки функції за допомогою комп’ютера. Група Завдання Перша група Друга група Третя група Графік першої групи: Графік другої групи: Графік тертої групи: «Математичне» лото. (Завдання на відповідність у форматі ЗНО). Завдання 2. Для функції (1 - 4) знайти відповідні графіки функції (А - Д). Для пункту (Д) використовуємо додатковий графік .
Підбиття підсумків уроку. Аналіз емоційного стану учнів з використанням «смаглів» та сходинок.
Я все зможу Я вмію Я знаю Домашнє завдання. § 9 (опрацювати), стор. 127 – 136; виконати ескізи графіків; вправа 2 (3, 4), 3 (2, 4, 7).
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |