Головна » Алгебра |
Мета уроку: Навчальна - розширення та поглиблення уявлень учнів про розв’язання рівнянь відпрацювання навичок усної лічби, введення понять повне(неповне) квадратне рівняння. Виховна - виховання навичок самоконтролю, взаємоконтролю. Розвивальна - розвиток пам’яті, уваги, логіки, математичного мислення, вміння правильно та послідовно міркувати. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форми організації уроку: індивідуальна, парна. Хід уроку: Епіграф уроку: « Рівняння – це золотий ключ який відкриває усі математичні сизами» С. Коваль Оскільки математик повинен бути поетом в душі почнемо урок з вірша Павла Антокольського про рівняння: «Сухие строки уравнений В них сила разума влилась В них объяснения явлений Вещей разгаданная страсть» 1.Устна лічба: = 48 Кожна відповідь відповідає деякому фрагменту ілюстрації. Портрет Франсуа Віета. Доповідь. Продовжимо актуалізувати свої знання.
1. Розкладіть на множники та виберіть правильну відповідь: СЛАЙД 2 Учні перевіряють свої відповіді ставлячи оцінку в карту самоконтролю СЛАЙД 3 2. Розв’яжіть рівняння. Скільки коренем має рівняння? СЛАЙД 4 3.розташуйте данні рівняння в чотири групи поясніть за якою ознакою ви це зробили. СЛАЙД 5 1-я группа: имеет три слагаемых; 2-я группа: оба слагаемых содержат переменную; 3-я группа: одно слагаемое с переменной, а другое нет; 4-я группа: одночлен с переменной в квадрате.
II.Поставимо навчальні задачі: 1.Як називаються ці рівняння?(Квадратними) 2.Знайти і прочитати означення квадратного рівняння у підручнику.(стор.198) 3.Запишіть рівняння першої групи в загальному вигляді. Хороший початок половина справи. Отже дуже важливо визначити правильно коефіцієнти рівняння. 4. Занесите в таблицу коэффициенты предлагаемых уравнений. СЛАЙД 7 Організація перевірки за слайдом 8. СЛАЙД 8 5.Учні перевіряють свої відповіді ставлячи оцінку в карту самоконтролю 6.Відновіть квадратні рівняння: СЛАЙД 9 Організація перевірки за слайдом 10. СЛАЙД 10 Учні перевіряють свої відповіді ставлячи оцінку в карту самоконтролю Чи усі рівняння повні? В яких випадках квадратні рівняння можна вважати не повними?(Дати характеристику кожній групі). Яких рівнянь записано більше? Перед нами стає задача систематизувати знання про розв’язання не повних квадратних рівнянь. Розглянути у підручнику на стор. 200 таблицю розв’язань неповних квадратних рівнянь. Розв’язати біля дошки квадратні рівняння: IV. Первинне осмислення та застосування вивченого матеріалу. Навчальна самостійна робота.
Критерії оцінок: Оцінка «10» - 8 балів;
Оцінка «8» - 6-7 балів;
Оцінка «5» - 3 бали. ВАРІАНТ І 1. Розв’яжіть квадратне рівняння ( кожне рівняння 1 бал)
2. Складіть квадратне рівняння, яке має корені 5 і -5.( 2 бали)
3. Розв’яжіть рівняння:
( 3 бали) ВАРІАНТ ІІ 1. Розв’яжіть квадратне рівняння ( кожне рівняння 1 бал)
2. Складіть квадратне рівняння, яке має корені 0 і 8.( 2 бали)
3. Розв’яжіть рівняння: (х-4)(х+4)=2х-16 ( 3 бали)
Найважчим і найважливішою справою для кожного учня є виконання домашньої роботи. Якщо домашнє завдання виконано правильно то на уроці ви відчуваєте себе впевнено. Випишіть коефіцієнти рівнянь: Виписані коефіцієнти і будуть номерами домашньої роботи: № 419(3) № 420(4-6) № 432(1;3)
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |