Головна » Алгебра

Розробка уроку «Однорідні рівняння. Математичний турнір» з алгебри в 11-му класі

Мета: Систематизувати знання учнів з теми: „Однорідні рівняння”. Формувати вміння розв’язувати однорідні рівняння:  ірраціональні, тригонометричні, показникові, логарифмічні  тощо.

Формувати навики самостійної роботи.

Розвивати творче мислення учнів.

Розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, бачити  аналогію задач.

         Вступне слово вчителя.

Давайте уявимо – 16 століття.

Італія. Весна. На плацу зібрався весь знатний люд – поети, письменники, музиканти, художники і найголовніші люди – математики! Вони зібралися на турнір – розв’язувати рівняння. Піднімається великий Тарталья і гучно кличе – я розв’язав! Я розв’язав кубічне рівняння!

Тільки уявіть, пройшло чотири століття і учні 10 класу іноді знають більше ніж Лобачевський і Кардано.

Сьогодні у нас знаменний день. День коли ми можемо сказати собі „Я вмію розв’язувати рівняння”.

Сьогодні у нас незвичний урок – урок турнір. Ми будемо змагатися в уміння розв’язувати рівняння, в умінні написання дослідницької роботи по темі: „Однорідні рівняння”.

Кращий учень отримає напрацьовані матеріали уроку і право захистити дану роботу на районному конкурсі.

Учням пропонують об’єднатися у групи.

Робота в групах

Група 1 – Однорідні рівняння;

Група 2 – Показникові однорідні рівняння;

Група 3 – Тригонометричні однорідні рівняння;

Група 4 – Логарифмічні однорідні рівняння;

Група 5 – Ірраціональні однорідні рівняння.

 

Кожна група робить виступ на 3 хвилини. Історичні матеріали оформлені в газету.

 

3. Самостійна робота

Фізкультхвилинка

Учні задають групам цікаві задачі.

Вчитель перевіряє самостійну роботу.

Підсумок уроку

[Untitled-1 copy]

П-показникові рівняння; Т-тригонометричні рівняння;

І-іраціональні рівняння; Л-логарифмічні рівняння;

О-однорідні рівняння.

В процесі уроку  вчитель оцінює знання всіх учнів по даним темам за розділами:

1) історичний матеріал;

2) задачі;

3) дискусія;

4) газета;

5) самостійна робота.

З’єднав на „Розі вітрів” найвищі точки клас бачить, що, наприклад, тема: „Показникові однорідні” засвоєна найкраще, а „Логарифмічні рівняння” треба допрацювати.

Вчитель збирає напрацьовані матеріали. Їх отримує кращий учень уроку, що дає право написати дослідницьку роботу по темі „Однорідні рівняння”

 

                                       3.Оцінювання

Домашнє завдання

                                          

                                                     Література

Сканаві М.І. Збірник задач з математики. –Х.: Навчальна книга, 2006.
Шарыгин И.В. Факультативный курс по математике. Решение задач.– М.: Просвещение, 1991.
Мазур К. І., Мазур Ю.К., Ясінський В.В. Текстові задачі з математики. Алгебра та початки аналізу. Навчальний посібник.–К.: Фенікс, 2002.–600 с.
Кушнир И. Уравнения. Задачи и решения.–К.: Астарта, 1996.–606с.


Теги: Ласкіна С.М., однорідні рівняння
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 55/10


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar