Головна » Алгебра

Розробка уроку „Множення на одноцифрове число без переходу та з переходом через розряд” із математики в 6-му класі

Мета: вчити учнів виконувати множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд; розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал, працювати з коментуванням власних дій,  працювати за зразком і вказівками вчителя, розвивати вміння контролювати проміжні та кінцеві результати;

виховувати самостійними, уважними, розвивати пам’ять, мислення;

корегувати мову, поставу дітей.

Обладнання: мультимедійна дошка, слайди з завданнями, мікрофон, таблиці, плакати.

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.

Я хочу урок наш розпочати

і від душі всім побажати:

дванадцять балів заробляти,

з бажанням вчитись, і все знати.

Очі заплющені, руки на колінах, учні тихо повторюють за вчителем:

я прийшов до школи вчитися
треба бути уважним
треба бути спокійним
у класі друзі
вони мене люблять
мені приємно
я буду добре працювати.

Учні відповідають на запитання вчителя:

діти, яка зараз пора року?
який місяць по порядку, як він називається?
який сьогодні день?
який урок в нас за розкладом?

Математика – наука точна і серйозна,

І прожить без неї нам навіть дня не можна.

 

ІІ. Нервово-психологічна підготовка.

Діти, яке сьогодні число? (11 листопада)
А що ви знаєте про число 11? (Воно пишеться у двох клітинках, двоцифрове, непарне, 1 дес. і одна одиниця; сусіди числа 11: 10 і 12 ).

 

ІІІ. Перевірка д/з:  домашнє завдання було повторити таблицю множення.

Пограємо в гру «Мікрофон» - діти по черзі кажуть відповідь в мікрофон:

 

2х2             7х4             6х5             4х4             6х7             3х9

3х5             2х9             8х3             5х9             7х7             4х6

 

ІУ. Актуалізація опорних знань.

А зараз, діти, відкриваємо зошити – кладемо їх під нахилом, сідаємо рівненько, записуємо число, класна робота, тему уроку.

Повторимо назви компонентів при математичних діях.

Математичний диктант:

записати числа: 1243,  9000,  5040,  5400,  3200,  320,  480,  408,  10000.

Записати суму чисел: 200  і  50

різницю чисел: 10  і  6

знайдіть добуток чисел: 6  і  5

частку чисел: 10  і  2.

А зараз обміняйтеся зошитами і перевірте роботу сусіда – знайдіть помилки.

 

У. Основна частина.

Розв’язати задачу з підручника для 6-го класу: с. 83, № 384.

 

УІ. Фізкультхвилинка.   -  Піднялися, потяглися. Треба плеснути в долоні стільки раз, скільки буде у відповіді.

скільки лапок у котів?
скільки в песика хвостів?
скільки вушок у зайців?
скільки пальців на руці?
скільки крил є у лисиці?
скільки лапок у синиці?
скільки крилець у сови?
скільки ріжок у кози?

 

УІІ. Індивідуальна робота (картки).

Учні виконують самостійно завдання в зошитах.

Раз, два, три – замри. Діти закінчили рішення прикладів.

 

УІІІ. Завдання на закріплення теми.

Учні виконують завдання на слайдах.

 

ІХ. Фізкультпауза.

Учні виконують вправи для очей, як показано на слайдах.

 

Х. Робота з геометричним матеріалом.

- Які ви знаєте геометричні фігури?

- Скільки на малюнку трикутників, прямокутників?

 

Знайти периметр геометричних фігур, які показані на слайдах.

 

ХІ. Рефлексія:

яка в нас сьогодні тема уроку?
що вивчали на уроці?
які завдання викликали труднощі?
назвіть компоненти при множенні?
при діленні?
Самооцінка учнів на уроці.

 

ХІІ. Домашнє завдання:

І гр. – с. 82, № 379 (2-ге завдання) – обчислити приклади, повторити таблицю множення;

ІІ гр. – с. 82, № 379 (1-ше завдання) – записати розв’язання у зошит.

 

ХІІІ. Підготовка учнів до перерви:

- правила поведінки на перерві та в їдальні.


Теги: множення, Шаповал О.М.
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 506/27


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar