Головна » Алгебра |
Мета уроку: відпрацьовувати і вдосконалювати навички розв’язування завдань, що передбачають виконання дій додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Розвивати культуру математичної мови та записів. Виховувати здібності до математики. Тип уроку: застосування навичок і вмінь. Обладнання: комп’ютер, презентація, підручник, аркуші з печатною основою.
Хід уроку І. Організаційний етап. Перевірка готовності класу до заняття. ІІ. Перевірка домашнього завдання. Вияснити, які труднощі виникли в учнів під час виконання домашнього завдання. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності :Найвище призначення математики - знаходити порядок у хаосі, який нас оточує! ІV. Формування теми і завдань уроку. V. Актуалізація опорних знань. 1.Опитування з теорії: Як знайти суму звичайних дробів з однаковими знаменниками? Усні вправи VІ. Вдосконалення вмінь. Кожен учень розв’язує всі приклади, відповідь с прикладу записує на стрічці, яка лежить на парті з номером завдання. Хто перший розв’яже всі приклади, збирає на своєму ряді стрічки і наліплює їх на дошці.
Розв'яжіть рівняння. До дошки запрошуються 3 учні і кожен розв’язує по одному рівнянню. На місцях записують всі рівняння. Перевіряємо і виставляємо оцінки.
Фізкультхвилинка : - Хлопніть в долоні, якщо число ділиться на 2. - Підніміть одну руку, якщо число ділиться на 5. - Підніміть вгору обидві руки, якщо число ділиться на 10. 3. Розв’язування задачі. Один учень у дошки розв'язує і всі разом перевіряють. Самостійна робота. Учні виконують тести. Закінчили. Поміняйтеся зошитами з сусідом по парті і перевірте один в одного. Виставте бали. VІІ. Підведення підсумків. - На початку уроку ми з вами поставили цілі, до яких повинні були дійти. - На вашу думку, чи досягли ми своїх цілей? - Що вам сподобалось на уроці? А що ні?
VІІІ . Домашнє завдання. §26-28. Сторінка 257 «Тестові завдання.» На 10б- №1- №4. На 12б- №1- №5.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |