Головна » Алгебра

Пропорція. Урок з математики

Мета уроку: створення проекту «Пропорція»; повторити, узагальнити й систематизувати    знання з теми «Пропорція», розвивати здібності учнів, правильність і чіткість мови; формувати вміння правильно будувати логічний ланцюжок під час викладання думок та міркувань; виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в собі.

Тип уроку: узагальнення й систематизація знань, умінь.

Обладнання: мультимедійна дошка, картки «Математичне лото», картки індивідуального домашнього завдання.

Хід уроку

Організація класу.
Мотивація навчальної діяльності.

Учитель повідомляє тему і мету уроку. Гасло уроку: Думаємо колективно, працюємо оперативно, сперечаємося доказово - це для всіх обов’язково. (Слайд 1)

Учитель: Сьогодні ми знову зустрілися на уроці математики. (Слайд 2)

Сподіваюсь, що на уроці на вас чекає і успіх, і радість, ви зможете продемонструвати (показати) свою обдарованість і кмітливість.

Ми вивчили одну з найцікавіших тем математики - «Пропорція». На уроці ми побачимо, як теорія знаходить застосування в інших науках і житті. Створення проектів є ознакою сьогодення. Ми створимо проект: «Пропорція». (слайд 3)

Для роботи над проектом були створені творчі групи. Я пропоную заслухати роботи наших учнів. Діти! Слідкуйте за мовою, виразно промовляйте закінчення в словах. На запитання давайте повні відповіді. Прошу уважно слухати виступи ваших товаришів.

Презентація робіт творчих груп.

Слово надається учням групи 1. (Слайд 4,5,6)
Слухаємо повідомлення учнів групи 2. (Слайд 7,8)
Слово надається учням групи 3. (Слайд 9,10)
Учні групи 4 нам розкажуть про таке. (Слайд 11,12)
Слово надається учням групи 5. (Слайд 13,14)

Учитель: Ми з вами створили проект «Пропорція». (Слайд 15)

Щоб вивчений матеріал краще закріпити у пам’яті, його слід неодноразово повторювати. Тому я пропоную ще раз повторити основні тези проекту.

Хвилинка релаксації.

Учитель: Щоб продовжити шлях, доречно було б провести хвилинку релаксації.

Підведіться на ноги, піднесіть руки вгору, спробуйте доторкнутися до тепла, що дає нам Земля. Відчуйте, як до вас прибуває сила, що стимулює до праці, дає можливість розкривати свій талант, здібності. Ви усвідомлюєте, що завдяки вашій допомозі перешкоди будуть подолані і успіх неодмінно прийде. 

Застосування вмінь.

Робота в парах.

Гра «Математичне лото». (Слайд 16)

Учні кожної пари отримують індивідуальні завдання, виконавши його складають картку – картинку або висловлювання про математику.

Рефлексія.

Підбиття підсумків уроку. Контрольно-оцінювальний етап уроку.

Ми досягли успіху, навчилися розв’язувати задачі за допомогою пропорції, створили позитивні умови роботи на уроці. Успіх – це результат певних умінь і навичок.

Задача – жарт.

Один кавун містить 96% води. Скільки відсотків води у 2 кавунах? (Слайд 17)

Вправа «Мікрофон».

Що ми робили на уроці?
Чи досягли мети уроку?
Для чого нам потрібні ці знання?
Як вам працювалось на уроці?
Чи цікаво вам було на уроці?
Що було вдалим і чому?
Чого саме навчилися під час уроку?

Оцінювання учнів. (Слайд 18)

Домашнє завдання – індивідуальні завдання на картках.

Знайдіть відношення 35 до 28.
Чи істинні пропорції:

а) 12 : 3 = 20 : 5;    б) 24 : 18 = 1 : 1.5

Розв’яжіть рівняння:

а) 8 : 7 = х : 56;      б) 15 = 30

                                  100     х

Із 6 т магнітного залізняку добули 4.2 т заліза. Скільки заліза можна добути із 22 т магнітного залізняку?
За робочий день висота будови збільшилась з 24 м до 27 м. На скільки відсотків збільшилась висота будови?

Хочу закінчити урок такими словами: «Знання – це скарб, а вміння вчитися – ключ до нього».

Дякую за співпрацю. Хай же успіх вам несе навчання справа.


Теги: Литвинова В.П., пропорції
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 823/161


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar