Головна » Алгебра |
Мета: Повторити всі види функцій і їх властивості,показати їх застосування при розв’язуванні рівнянь, побудувати графіки складніших функцій. 1. Учні повторюють всі терміни, пов’язані з темою «Функція»: - що таке функція; - область визначення функції; - як задається функція; - види функції; - графік функції.
2. Клас ділиться на п’ять груп. Кожна група отримує функцію, яку повинна охарактеризувати за таким планом: а) означення функції; б) властивості; в) графік. I група – Лінійна функція II група – Пряма пропорційність III група – Обернена пропорційність IV група – Квадратична функція V група – Функція
Свої записи кожна група вішає на дошку і по них відповідає.
3. При поділі на групи кожен учень отримував карточку з формулою Карточку синього кольору залишають у групі, а зелену передають іншій. Кожна група з синьої і зеленої карточки повинна скласти рівняння і графічно його розв’язати.
Квадратична функція Обернена пропорційність Пряма пропорційність
Лінійна функція
-3; 2 I група -2 II група 4; -1 III група 0 IV група V група
Кожному розв’язку відповідає певна буква і учні повинні скласти слово.
4. Побудова графіків. Кожна група одержує карточку з завданням побудувати графіки функцій. I група - 4 ≤ x ≤ 4
II група 2 ≤ x ≤ 6 - 6 ≤ x ≤ - 2
III група - 6 ≤ x ≤ - 2 2 ≤ x ≤ 6
IV група x = - 5, -4 x = 4; 5 V група - 5 ≤ x ≤ 5 y = - 7 Кожна група наносить свій малюнок на дошку на загальну систему координат. І з тих малюнків вийде великий малюнок дівчинки.
5. Підсумок уроку. 6. Домашнє завдання. Побудувати графік функції:
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |