Головна » Алгебра |
Мета уроку: Навчальна:систематизувати і поглиблювати знання учнів з теми. Закріпити навички розв’язування вправ. Розвивати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці. Розвиваюча: розвивати пізнавальну активність, мислення, увагу, пам'ять, вміння слухати товариша. Розвивати правильну математичну мову. Виховна: виховувати інтерес до математики через міжпредметні зв’язки. Виховувати цілеспрямованість, надбання системи цінностей через спийняття афоризмів і крилатих фраз. (Слайд 1,2) Тип уроку:урок закріплення знань. ХІД УРОКУ: Епіграф: «Нехай хтось спробує викреслити з математики степені, і він побачить,що без них далеко не поїдеш» (Слайд 3) І. Організаційний момент Вчитель: доброго дня, шановні гості і дорогі діти. Тим, хто навчає математиці, Тим, хто вчить математику, Тим, хто знає і любить математику, І тим, хто ще не знає, що він любить математику Присвячується сьогоднішній урок. Скажіть, діти, а які асоціації у Вас викликає слово «УРОК»? Давайте спробуємо розкласти це слово по буквах: У-успіх Р-радість (від успіху) О-обдарованість (адже кожна людина обдарована, проте не кожна свій дар розвиває) К-колектив (ми з Вами живемо і працюємо у класному колективі, і тому мусимо один одного підтримувати і допомагати) Отже, я впевнена, що на сьогоднішньому уроці нас чекає успіх і радість. І ми, працюючи у класному колективі, будемо розвивати свою обдарованість. Будьте уважні на уроці: думайте, запитуйте, пропонуйте. Адже ще стародавній грецький вчений Аристотель вважав, що запитання є переходом від незнання до знань. Дійсно це так, адже вони допоможуть нам розглянути вивчені теми глибше, пов’язати їх з раніше вивченим матеріалом, з матеріалом інших предметів. Отже, тема сьогоднішнього уроку: «Перетворення виразів, що містять степінь з цілим показником» У КОЖНОГО З Вас на парті лежить тест на зрівнювання. Ваше завдання, написати в зошитах номер питання і через риску- номер відповіді, яка цьому питанню відповідає. (Слайд 4) Теоретичні питання Тест на зрівнювання Відповіді до тесту(висвітлюються на презентації) 1-5; 2-3; 3-2; 4-1; 5-4; 6-9; 7-10; 8-6; 9-7; 10-8; 11-11. (Слайд 5) А тепер, заповніть ланцюжок обчислень (записаний на дошці)
Підніміться по математичних сходинках (записаних на дошці)
А тепер, з висоти сходинок, подивимося, як же використовується степінь з цілим показником в інших предметах. І давайте почнемо з біології. Чи знаєте Ви що таке Червона книга України? А коли вона створена, знаєте? (висвітлюється на презентації) Так от, Червона книга України- це анотований і ілюстрований перелік рідкісних видів та видів, що знаходяться під загрозою зникнення рослин і тварин на території України. (Слайд 6) Рік затвердження Червоної книги України ви дізнаєтеся, коли розв'яжете усно такі приклади (записані на дошці) а) = (1) б) = (9) в)( = (7) г) =(6) Отже, рік заснування Червоної книги України-1976. Подивимося тепет, що там є у Червоній книзі? Рослини Червоної книги України. Послухайте будь ласка віршик. Учись любити все навколо себе: Траву і квіти, кущик, деревце Жучка і пташку, і блакитне небо І синьооке чисте джерельце, І чисте небо волошкове Та шепіт ніжних квіт Вербички листячко шовкове Весь дивовижний світ! Поглянь на світ-це дивовижна казка, А квіти-це, мабудь, душа землі. Отже, як Ви здогадалися з віршика, мова зараз йтиме про рослини, які занесені до Червоної книги України. До Вашої уваги пропонується кросворд. Питання до кросворду висвітлюються на презентації (слайд 7). Ви повинні розгадати його і у виділеному стовпці прочитати назву найпершої весняної квітки, занесеної до Червоної Книги України. Як називається вираз ?
Дано = . Яку дію треба виконати над показником, щоб піднести степінь до степеня? =… = 10. - число ɑ в степені 3. А як ще можна назвати цей вираз? Ключове слово- підсніжник (Слайд 8)/ Підсніжник-це рослина, яка росте в наших лісах. Є білі, але найчастіше зустрічаються сині і голубі.І ця тендітна рослинка, яка нам сповіщає про прихід весни- занесена до Червоної книги України. Рослини Червоної книги України. А тепер ми дізнаємося про тварин наших лісів, які теж занесені до Червоної книги України, наприклад, бобер. Що ми знаємо про бобра? Розглянемо приклад (записаний на дошці) = (10) Ми отримали число 10. Виявляється, що довжина тіла бобра-10дм. Бобри-справжні інженери. Вони орудують своїми зубами з фантастичною швидкістю: 2-3хв і осика, товщиною в руку падає. (Слайд 9) Завдання, пов’язане із здоров’ям людини. Східна мудрість говорить: «Якщо ти думаєш на рік вперед-посади насіння. Якщо ти думаєш на десятиліття вперед-посади дерево. Якщо ти думаєш на століття вперед-виховай людину» (Слайд 10). Адже людина-це досконалість в природі. (Слайд 11) Але для того, щоб вона могла використовувати всі блага життя, насолоджуватися його красою-дуже важливо мати добре здоров’я. А для цього потрібно щодня вживати вітаміни, мінерали і якісні продукти. ВІТАМІНИ. 1)1,5 2) - 3) 0,6 4) 3,2 5) 6)-1,6 Інформація про вітаміни (Слайд13) Вітамін А-регулює обмінні процеси в шкірі, слизових оболонках очей, дихальних та сечових шляхів, травного каналу. Він підвищує опірність організму до інфекційних хвороб. Він міститься – в риб'ячому жирі, печінці, нирках, молочних продуктах, курячих яйцях, ікрі осетрових риб. Вітамін С відповідає за імунітет,цілісність стінок судин. Міститься в лимонах,шипшині,червоному перці, смородині, цибулі. Вітамін В6 - регулює стан нервової системи, попереджує запалення шкіри, підтримує здоров'я зубів та ясен. Міститься у м'ясі тварин, птахів, рибі, гречаній, перловій і ячмінній крупах, пшоні, хлібі з борошна грубого помолу. Дефіцит вітаміну Д призводить до зниження міцності кісток. Вітамін Е необхідний для нормального фізичного і психологічного розвитку. Міститься в маслі, зелені, молоці, яйцях, печінці, м’ясі, а також в зародках злакових. (Слайд 12) Мінерали (Слайд 14) Виконай те дії, і дізнайтеся, які мінеральні речовини і мікроелементи необхідні вашому організмові для повноцінного розвитку. кальцій Інформація про мінерали (Слайд 15) КАЛІЙ – сприяє виведенню рідини із організму КАЛЬЦІЙ – необхідний для побудови і формування костей і зубів. ЗАЛІЗО – необхідне для утворення гемоглобіну – переносника кисню до всіх органів організму людини. ФТОР – необхідний для утворення емалі на зубах. Висновок. Отже, сьогодні на уроці ми повторили теоретичний матеріал щодо степеня з цілим показником і його властивостей, закріпили вміння застосовувати ці знання при розв’язуванні вправ. Діагностика емоційного стану Пропоную проаналізувати свй настрій і емоційний стан після проведеногоуроку, результат данного аналізу представити у вигляді смайлика на полях зошита.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |