Головна » Алгебра |
МЕТА: Домогтися засвоєння правил множення десяткових дробів, формувати вміння застосовувати властивості множення, показати прикладання знань з математики при розв’язуванні задач практичного змісту. Впровадити здоров’язберігаючі технології у навчальний процес. Хід уроку 1.Організаційний момент. Учитель повідомляє учням тему, мету уроку. 2.Перевірка домашнього завдання. 3.Актуалізація опорних знань. А) Порівняйте: 7,2дм і 72,3см; 265,8см і 2, 663м, 4,2ц і 416,5кг; 0,8т і 7,26ц. Б) На яке число треба помножити 6,03, щоб отримати 60,3; 6030; 0,603; 0,000603. В) Обчислити найзручнішим способом: 0,47*6,32 + 6,32*0,532; 85,6*9,2 - 85,3*9,2. Г) Ребро куба 0,3м. Знайти суму довжин всіх ребер, площу поверхні, об’єм. Д) Обчислити: 0.42; 0,23 , 0,15 . 4. Повторення правила множення десяткових дробів (учні читають вірш разом голосно) Множиш дроби десяткові? Я ловлю тебе на слові! Правило згадайте враз – Натуральні числа в нас! А вже в добутку важливо Комою скакати вліво; Стільки цифр вона здобуде, Скільки в множниках їх після коми разом буде! 5. Розв’язування вправ. А) Задача. Батьки Петрика поїхали в будівельний магазин купувати плінтус для кімнати, але забули виміряти, скільки метрів плінтуса треба купити. Вони зателефонували йому і доручили визначити, скільки метрів треба плінтуса. Він виміряв довжину 4,96м, ширину 3,76м. Що треба зробити з цими величинами? Допоможіть Петрику! Б) Задача. Одно число в 2 рази більше другого. Якщо більше подвоїти, а менше помножити на 4, то їх сума 48. Знайти ці числа. ( Менше з них покаже, скільки хвилин життя забирає одна цигарка.) *** ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ( Діти виконують фізичні вправи і в цей час вголос проговорюють: Раз-два – піднімається гора. Три-чотири – це круті гірськії схили П’ять-шість - це орли дивний танець завели. Сім – вісім - це смерічки похилилися до річки. Дев’ять – десять – це вода з водопаду витіка. В) Спростіть вираз: 1,2*0,3а; 1,1х*1,4у ; 0,9к*8; 0,27m*n; 0,23*40с; 0,4а*8*в; 2,8*у*0,5; 0,6а* 0,08в. *** Вправи для профілактики зору. - Піднімаємо очі до стелі, затримуємо погляд на дві секунди, описуємо очима повне коло за годинниковою стрілкою. - Опустити очі, описати коло проти годинникової стрілки. - Описуємо поглядом «метелика». - Посидіти із закритими очима. Г) Спростіть вираз і знайдіть його значення: 0,25х*0,4у, якщо х = 1,2, у = 0,3; 4с*0,5р, якщо с = 0,22, р = 100. ***Вправи для профілактики захворювань шийного відділу хребта. Кінчиком носа у повітрі вимальовуємо по черзі цифри від 0 до 9. 6) Конкурс « Знайди помилку «. 7,15*10 = 715; 0,065*100 = 65; 3,281*10 = 3281; 4,125*1000 = 412,5. 7) Змагання « Юні шифрувальники». А) Розшифруйте назву кита, вік якого досягає 50-60-років. Для цього виконайте обчислення і запишіть у таблицю букви, що відповідають отриманим відповідям. К 8,1 - 5,46 2,64 Т 10,8 + 1,06 11,86 С 1,05 * 0,3 0,315 А 7,01 + 10,3 17,31 2,64; 17,31; 0,315; 17,31; 11,86; 2,64; 17,31.( КАСАТКА ) Б) Розшифруйте назву метелика, віддаленість перельоту якого становить 1000 км. Летять ці метелики величезними зграями на вишині до 2км. Виконайте обчислення, запишіть у Ц 20,5 - 15,2 5,3 Й 45,35 - 15,51 29,84 Р 71.85 + 1,55 73,4 А 123,9 – 103,1 20,8 Н 34,56 * 2,1 72,576 Е 456,3 – 395,6 60,7 П 50,275 – 29,375 20,9 И 7,5 * 1,1 82,5 73,4; 60,7; 20,9; 60,7; 29,4; 72,576; 82,5; 5,3 ; 20.8. ( РЕПЕЙНИЦА ) 8) Домашнє завдання: п. 34, № 943, 947(2), 965. 9) Підсумок уроку.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |