Головна » Алгебра

Методи розв’язування показникових рівнянь. Урок з алгебри для 11 класу

Мета:

Систематизувати й узагальнити знання, уміння та навички учнів із теми, формувати вміння учнів розв’язувати показникові рівняння різними способами: зведення до однієї основи,  до спільного показника, винесення спільного множника за дужки, зведення до квадратного рівняння тощо.
Стимулювати пізнавальну діяльність, розвивати інтерес до математики; формувати вміння швидко й чітко формулювати власні думки, логічно викладати й відстоювати їх.
Виховувати працьовитість; прищеплювати бажання мати якісні, глибокі знання; виховувати культуру математичних записів.
Розвивати творчі здібності, увагу та пам'ять.

 

Тип уроку: узагальнення, систематизація та застосування знань, умінь, навичок.

І.  Організаційний етап.

         Афоризм                                         «Якщо запастися терпінням

                                                                 і виявити старання,

                                                                 то посіяні насіння знання

                                                                      неодмінно дадуть добрі сходи».

 

                                                                           Леонардо да Вінчі

ІІ.  Проведення аукціону.

         Лот 1. «Пошуковий»(стартова ціна 2 бали)

Учні відповідають на запитання «Як формувалось і входило в математику поняття показникових рівнянь?»

         Лот 2. «Теоретичний» (стартова ціна 1 бал)

Які рівняння називають показниковими?
Скільки розв’язків має рівняння ( )?
Через яку точку проходить графік кожної показникової функції?
Чи може значення показникової функції бути від’ємним або дорівнювати нулю?
При якій умові показникова функція зростає? А при якій – спадає?
Які формули та показникові співвідношення вам відомі?

Лот 3. «Усний» (стартова ціна 1 бал).

Розв’яжіть рівняння

 

Лот 5. «Перевір себе»

Тест

Чому дорівнює , якщо =b

 

Запишіть вираз у вигляді степеня з основою 5.

Якому з наведених проміжків належать усі розв’язки рівняння

Розв’яжіть рівняння .

Якщо , то х=

Укажіть ескіз графіка функції

 

№ завдання

 

Лот 6. Підсумковий

Підсумком бесіди з узагальнення та систематизації набутих учнями знань із теми «Методи розв’язання показникових рівнянь» є складена спільними зусиллями схема.

 

ІІІ. Домашнє завдання

         У тестовій формі «перевір себе» виконати завдання на сторінці 85 за підручником (Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владимирова Алгебра і початки аналізу 11). Академічний рівень/ К.:Освіта-2011.

 

Алгебра и начала анализа: ученик  для 11 кл. общеобразовательных учебных заведений: академический уровень, профильный уровень/ Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владимирова, –  К.: Освіта, 2011 – 400 с.
Алгебра 11 кл: сборник задач и контрольних работ/ А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонский, Е.М. Рабинович, М.С. Якир, – Х.: Гимназия, 2011– 96 с.
Г.Н. Литвиненко, Л.Я. Федченко, В.А. Швец - Сборник заданий для аттестации по математике учащихся 10-11 кл. – Х.: ББН, 2000 –164с.
Журнал «Тімо – абітурієнт. Математика» №4 (10)2010.
Математика. Збірник тестових завдань для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання Ю.О. Захарійченко,

О.В. Школьний/ - К.: Генеза, 2008 – 104с.

Рівняння і нерівності / С.Т. Завало – К.: Радянська школа, 1973 – 383с.
Уравнения и неравенства. Пособие для подготовительных отделений/ Л.И. Шарова, - К.: Вища школа, 1981 – 210с.


Теги: Хмельницька Л.К., показникові рівняння
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 195/30


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar