Головна » Алгебра |
Мета: узагальнити та систематизувати знання й навички учнів з теми «Логарифмічна функція»; Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань. Обладнання: презентація; Х І Д У Р О К У І. Мотивація навчання. Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити та систематизувати знання з теми «Логарифмічна функція», закріпити й відкоригувати уміння й навички розв’язувати логарифмічні рівняння та нерівності. І.Хіксон говорив: «Якщо відразу не має успіху, то спробуйте ще і ще». Це повинно вас застерегти від можливого розчарування та невдач. І тому, обчислюйте, міркуйте, міркуйте раціонально, пам’ятаючи, що «швидкість потрібна, а поквапливість – шкідлива». «Ті люди, що засвоїли принципи математики, мають на один орган чуття більше, ніж інші смертні». Кожен з вас має бланк відповідей, який треба заповнити протягом уроку. ІІ. Актуалізація навчальної діяльності учнів. Чи є запитання по домашньому завданню? (Якщо є, то вчитель відповідає на них разом з учнями) Що таке логарифм числа? ІІІ. Узагальнення й систематизація знань. Виконання тестових завдань з занесенням у бланк відповідей
Логарифмічні рівняння. Які рівняння називаються логарифмічними? Розв’яжіть рівняння (учень біля дошки) Фізкультхвилинка. На наступному етапі уроку нам належить бути уважними. Ми розглянули логарифмічну функцію , якщо а>1, то функція зростає. Покажемо це. (вчитель плавно показує як функція зростає). Якщо 0<a<1, то функція спадає. Покажемо це. Тепер ускладнимо роботу. Я називаю функцію, а ви показуєте її монотонність рухами. Логарифмічні нерівності. Які нерівності називаються логарифмічними? Розв’яжіть нерівність (учень біля дошки) Виконання завдань ІІ і ІІІ рівнів складності з занесенням у бланк відповідей. ВАРІАНТ 1 2. (з відкритою відповіддю). Розв’яжіть нерівність . У відповідь запишіть кількість цілих розв’язків цієї нерівності. (з розгорнутим розв’язанням). Розв’яжіть рівняння . ВАРІАНТ 2 (з відкритою відповіддю). Розв’яжіть нерівність . У відповідь запишіть кількість цілих розв’язків цієї нерівності.
ІУ. Підсумок уроку. Рефлексія. Яке завдання було найскладнішим? Найлегшим? Найцікавішим? Взаємоперевірка завдань самостійної роботи за готовими спроектованими відповідями.
У. Домашнє завдання. Розв’яжіть нерівність
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |