Головна » Алгебра |
Мета: Формувати вміння та навички перетворювати вирази, що містять арифметичні квадратні корені, розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал, виховувати вміння співпрацювати з однокласниками, впроваджувати в життя учнів спрямованості на здоровий спосіб життя, застосовуючи здоров’язберігаючі технології.
«Математику слід вивчати у школі ще й із тією метою, щоб набутих знань було достатньо для звичайних потреб у житті.» М.І.Лобачевський «Добре здоров’я, відчуття повноти, невичерпності фізичних сил – найважливіше джерело життєрадісного сприйняття, оптимізму, готовності переборювати будь – які труднощі.» В.О. Сухомлинський
Хід уроку
Організаційний момент. (1 хв). Учитель оголошує тему і мету уроку, читає і коментує цитату Лобачевського. Перевірка домашнього завдання. (2 хв) №774 Порівняти:
Зробіть висновок, що більше:а чи ?
Корекція знань учнів з властивостей арифметичного квадратного кореня. (1хв)
Робота з таблицею
Презентація
.Історичний матеріал.(2 хв)
Квадратні корені з чисел вавилонські мате тематики вміли добувати ще в 4 тис. тому. Стародавні греки замість слів «здобути корінь» говорили « знайти сторону за даною площею квадрата», тобто раніше корінь називали «стороною». В латинській мові слова «сторона», «бік», «корінь» називаються однаково – radix.У 13 ст. європейські математики запропонували замість теперішнього писати R12 ( латинське Radix – корінь). Згодом стали замість Rписати V7, V(a+b). Декарт (1596-1650) створив знак кореня з рискою
Із даних виразів вибрати такі, що мають зміст.(1 хв)
Вправа для тренування зору.(1хв)
Робота в парах. (6хв) Піднімаються учні по черзі. Коли сідає один, піднімається його сусід, і відповідає на заготовлене раніше усне запитання.
Розв’язування вправ.(10 хв)
Д/з: 2 завдання на вибір із підручника, в яких діти відчували труднощі. (1хв) Пояснювальна записка. Опис педагогічних методів і прийомів роботи. А) Естафета «Мікрофон» На екрані послідовно з’являються усні завдання, що містять корені. Учні по черзі піднімаються і відповідають, передаючи один одному ручку в якості мікрофона. Коли сідає один, піднімається і відповідає наступний. Клас слухає відповіді та за потребою виправляє (презентація додається). Мета естафети з точки зору здоров’язберігаючих технологій - організований рух, що супроводжується розумовою діяльністю. Б) Вправи для тренування зору. - Почергово розглядати малюнок на дошці та парті (3-5 разів). - Подивитись догори, донизу, вправо, вліво. В) Вправи для профілактики шийного остеохондрозу. - Вимальовування носом цифр від 1 до 9 та горизонтальної вісімки. - Голову нахилити до підборіддя, назад, торкнутися лівого, правого плеча. - В положенні сидячи, по черзі торкнутись кожною рукою підлоги.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |