Головна » Алгебра

Квадраті корені. Урок з алгебри для 8 класу

Мета: Формувати  вміння та навички перетворювати вирази, що містять арифметичні квадратні корені, розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал, виховувати вміння співпрацювати з однокласниками, впроваджувати в життя учнів спрямованості на здоровий спосіб життя, застосовуючи здоров’язберігаючі технології.

 

«Математику слід вивчати у школі ще й із тією метою, щоб набутих знань було достатньо для звичайних потреб у житті.»

М.І.Лобачевський

«Добре здоров’я, відчуття повноти, невичерпності фізичних сил – найважливіше джерело життєрадісного сприйняття, оптимізму, готовності переборювати будь – які труднощі.»

В.О. Сухомлинський

 

Хід уроку

 

Організаційний момент. (1 хв).

Учитель оголошує тему і мету уроку, читає і коментує  цитату Лобачевського.

Перевірка домашнього завдання. (2 хв)

№774

Порівняти:

 

Зробіть висновок, що більше:а чи ?

 

Корекція знань учнів з властивостей арифметичного квадратного кореня. (1хв)

 

Робота з таблицею

 

Презентація

 

.Історичний матеріал.(2 хв)

 

Квадратні корені з чисел вавилонські мате тематики вміли добувати ще в 4 тис. тому. Стародавні греки замість слів «здобути корінь» говорили « знайти сторону за даною площею квадрата», тобто раніше корінь називали «стороною». В латинській мові слова «сторона», «бік», «корінь» називаються однаково – radix.У 13 ст. європейські математики запропонували замість теперішнього   писати R12 ( латинське Radix – корінь). Згодом стали замість Rписати V7, V(a+b).

Декарт (1596-1650) створив знак кореня з рискою

 

Із даних виразів вибрати такі, що мають зміст.(1 хв)

 

Вправа для тренування зору.(1хв)
Вправа для профілактики шийного остеохондрозу. (1хв)
Розв’язування вправ. (10 хв)

 

Робота в парах. (6хв)

Піднімаються учні по черзі. Коли сідає один, піднімається його сусід, і відповідає на заготовлене раніше усне запитання.

 

Розв’язування вправ.(10 хв)

 

Д/з: 2 завдання на вибір із підручника, в яких діти відчували труднощі. (1хв)
Підсумки уроку (1хв)

                          Пояснювальна записка.

Опис педагогічних методів і прийомів роботи.

   А) Естафета «Мікрофон»

   На екрані послідовно з’являються усні завдання, що містять корені. Учні по черзі піднімаються і відповідають, передаючи один одному ручку в якості мікрофона. Коли сідає один, піднімається і відповідає наступний. Клас слухає відповіді та за потребою виправляє (презентація додається).

Мета естафети з точки зору здоров’язберігаючих технологій -  організований рух, що супроводжується розумовою діяльністю.

Б) Вправи для тренування зору.

-   Почергово розглядати малюнок на дошці та парті (3-5 разів).

 -    Подивитись  догори, донизу, вправо, вліво.

В) Вправи для профілактики шийного остеохондрозу.

 - Вимальовування носом цифр від 1 до 9 та горизонтальної вісімки.

- Голову нахилити до підборіддя, назад, торкнутися лівого, правого  плеча.

- В положенні сидячи, по черзі торкнутись кожною рукою підлоги. 


Теги: Гарнагіна І.А., корінь
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 206/40


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar