Головна » Алгебра

Функції. Лінійна функція

Мета уроку:  Сприяти  узагальненню та  систематизації  знання учнів  про лінійну функцію, її властивості, графік; дослідженню  як розміщується графік лінійної функції залежно від k та b; дослідити взаємне розміщення двох лінійних функцій в залежності від їх кутових коефіцієнтів та вільних членів;  сприяти  виробленню  навичок  знаходити рівняння лінійної функції за її графіком. Розвивати логічне та абстрактне мислення, пізнавальну активність учнів; прищеплювати інтерес до вивчення математики. Виховувати впевненість у своїх силах, відповідальність, працьовитість..

Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання:   Таблиці, роздатковий  та  дидактичний матеріали, картки-завдання, графіки функцій,  листки  самоооцінювання.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вступне слово вчителя.

Добрий день діти!

  Урок сьогодні буде незвичайним. Хочу, щоб він  запам’ятався кожному з вас, щоб математика залишалася вашим улюбленим предметом. Його мета – повторити та систематизувати ваші знання і вміння з теми: «Функції». Функції – одне з найважливіших понять сучасної математики. 7 клас - це перший і головний етап при вивченні цієї теми. Для роботи на цьому уроці нам треба об’єднатися  в  групи.  (Об’єднання   в  групи  йде  методом  витягування однієї  з  частинок  розрізаної  картинки )

Наочність та обладнання: конспект «Функції. Лінійна функція»,  презентація Microsoft  PowerPoint,  проектор,  екран.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Девіз  уроку:  «Відкриття – це 10%  натхнення і 90%  праці»

Епіграф:  «Узагальнення – один  із  найважливіших  факторів  розвитку  математики»

ІI. Перевірка домашнього завдання

Математичний  диктант  (слайд 2 - 4) (робота  в  парах)

 

(Після  написання  диктанту учні  обмінюються зошитами  і  перевіряють  роботи (слайд 5)

    

 Перевірка  завдання,  заданого  за  підручником  (слайд 6)

ІІІ. Удосконалення  знань  і  вмінь. 

Кожна  група  учнів   отримує  завдання (слайд 7)

 

а)  І  група.  Побудувати  графік  функції  y = x;     y = 2x;      y = 0,5х.

    ІІ  група.  Побудувати  графік  функції  y = - x;     y = - 2x;      y = - 0,5х.

    ІІІ  група.  Побудувати  графік  функції  y = x;     y = 5x;      y = - 5х.

(На  екран  висвітлюється  відповідь  і  представник  кожної  групи  звітує  про  виконане  завдання,  робить  висновки  про  розміщення  прямих,  а представники  інших   груп    записують  дане  завдання  в  зошити)     (слайд 8 – 10)

  

  б)  І  група.  Побудувати  графік  функції  y = 2x + 5;   y = 3x - 3;   y = х – 7;               у =  0,5х + 2.

    ІІ  група.  Побудувати  графік  функції  y = - 2x + 5;   y = - 3x - 3;   y = - х – 7;           у =  - 0,5х + 2.

    ІІІ  група.  Побудувати  графік  функції  y = - 2x +4;     y = 2x + 4;      y = 4;            у = - 6х + 4.

 

(слайд 11 – 13)

в)  І  група.  Побудувати  графік  функції  y = 2x + 4;   y = 2x - 5;   y = 2х;      у =  2х + 7.

    ІІ  група.  Побудувати  графік  функції  y = 7;   y = 3;   y = 0;     у =  - 4.

    ІІІ  група.  Побудувати  графік  функції  х = - 3;     х = 0;      х = 2;      х = 5.

 

(слайд 14 – 16).

 Розв’язування  вправ  за  підручником  колективно  (підручник  Г.П. Бевз,  В.Г. Бевз):

№ 959,  № 961,  № 962

Завдання  за  картками (для  високого  рівня)

 

V. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.

 

В підсумку уроку вчитель нагадує, що саме на уроці було зроблено і повторено, пояснює домашнє завдання, дає оцінку всьому класу та називає оцінки конкретним учням.

 

VІ.  Домашнє  завдання.

Повторити  § 21 – 23,  розв’язати  № 955,   № 957 (середній  та  достатній  рівні),  №963  (високий  рівень)  (слайд 17)

 

Підготувала  Синюк  Л.М. – вчитель   математики  Новоборівського  НВК  «Дошкільний  навчальний  заклад – загальноосвітній  навчальний  заклад  І – ІІІ ступенів»  Володарсько – Волинського  району  Житомирської  області  


Теги: лінійна функція, Синюк Л.М.
Навчальний предмет: Алгебра
Переглядів/завантажень: 292/39


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar