Головна » Алгебра |
Мета уроку: - познайомити учнів з правилами ділення на натуральне число, формувати в учнів навички та вміння застосовувати набуті знання для розв’язування практичних завдань на репродуктивному та конструктивному рівнях; - сприяти розвитку у учнів уваги, пам’яті, критичного мислення, вмінь аналізувати та систематизувати знання; - сприяти вихованню працездатності, дисциплінованості, толерантності, вмінь працювати в групі, парі. Тип уроку: засвоєння нових знань Форма роботи: колективна, групова Хід уроку 1. Організаційний момент Сьогодні ми працюємо за девізом : Математику не можна вивчати, спостерігаючи, як це робить сусід. А. Нівен 2. Перевірка домашнього завдання (взаємоперевірка) На дошці заздалегідь написані розв’язки та відповіді до домашніх вправ. Учні, сидячи в парах, обмінюються зошитами. Олівцем перевіряють правильність вправи. 3. Актуалізація опорних знань Прийом «Знайди помилку» А) коренем рівняння 12х=48 є число 36 Б) 12042:6=207 В) 1,5*0,3=4,5 4. Формулювання мети уроку Цей етап можна спробувати виконати учням, виходячи з теми уроку. 5. Постановка проблеми уроку Учитель пропонує учням задачу :«За 3 кілограми цукерок хлопчик заплатив 81,3 грн. Скільки коштує 1кг таких цукерок?» Учні пропонують варіант ділення десяткового дробу, але учитель нагадує,що цього вони поки робити не вміють. Тоді у учнів повинна виникнути ідея переведення гривень у копійки. Отримаємо, 8130коп :3= 2710 коп =27,1 грн. Учитель пропонує учням самостійно сформулювати правило ділення десяткового дробу на натуральне число : можна поділити число 81,3 на 3, не звертаючи уваги на кому, а в частці поставити кому, коли закінчиться ціла частина. Учитель пропонує наступну задачу: «6 пачок сірників коштують 2,4грн. Скільки коштує 1 пачка?» Таким самим чином, учні прийдуть до висновку : якщо ціла частина діленого менша за дільник, то ціла частина частки =0. 6. Застосування набутих знань на практиці 1) (усно) 0,4:2; 0,8:4; 0,06:3; 4,2:2; 6,9:3 2) А) 3,5:5; 7,8:3; 7,2:6 Б) 3,6:12; 4,5:15; 3,9:30 ( 2 учня одночасно розв’язують завдання, всі інші записують в зошити, слідкуючи за вірністю розв’язку) 3) А)0,5:20; 0,2:50; 0,1:40 Б) 4х=8,2; 7х=0,28 Учні на вибір учителя з місця говорять дії, а учитель записує їх на дошці 7. Фізкультхвилинка 4) Робота за картками Три учня з високим рівнем навчальних досягнень отримують картки
І №1 Обчислити А) 15,5:5+0,7:7 Б) (8,3-6,5) :6+1,2 В) 41,3:10+3,2*10 №2 Розв’язати рівняння 2х +3,9=13,1 ІІ №1 Обчислити А) 9,2:4+3,7 Б) 3,5+ (5,3+2,2):5 В) 19,5:10+7,5*100 №2 Розв’язати рівняння 5х +12,3=15,8 ІІІ №1 Обчислити А) 12,3:3+0,4:2 Б) (9,1+3,4) :5+0,9 В) 13,2:10+7,6*0,1 №2 Розв’язати рівняння 4х-7,2=5,3
Всі інші учні розв’язують задачу «Яку відстань проїде автомобіль за 7 годин руху, якщо за 5 годин він проїхав 328,5 км.» 5) Робота в групах (парах) Скласти 2 різні за розв’язком задачі з теми уроку. 6) Додаткові завдання №1 135,2:26 + 7,5:35 №2 На скільки половина числа 47,6 менша за 31,4 8. Домашнє завдання Розібрати конспект, розв’язати завдання №1 а) 24х=13,2 б) 32х=1,28 №2 а) а) (1,1 +0,22):12 б) (6 - 0,87) : 90 №3 З якою швидкістю їхав велосипедист , якщо він за 2 год проїхав 27,6 км? 9. Підведення підсумків уроку Прийом «Ланцюжок» Учитель задає питання , спираючись на матеріал уроку, будь-якому учню, він відповідає і ставить питання наступному. 10. Оцінювання учнів
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |