Головна » Алгебра

Назва презентації Автор Короткий зміст

Функція у = kх2, її властивості та побудова

679 188631.5Kb

Таценко А.Г.
у = kх2 – квадратична функція, графіком є парабола (0;0) – вершина параболи вісь у – вісь симетрії k > 0 k < 0 вітки параболи вітки параболи вгору вниз
Функція. Область визначення й область значення функції. Способи задання функції

991 2331.56Mb

Чергінець І.П.
Мета: освітня: формувати поняття функціональної залежності, аргументу, області визначення та області значення функції; розглянути способи задання функцій; формувати уміння знаходити зв’язок з раніше вивченим, переносити набуті знання в нові ситуації
Функція. Область визначення та область значень функції

712 248766.0Kb

невідомий
ка область визначення функції? Чому? б) Якого значення набуває функція при значенні аргументу
Функція. Область визначення та область значень функції - 2

1054 266830.5Kb

невідомий
Знайдіть значення функції, яку задано формулою що відповідає значенню аргументу: –6; 12; 0; 1,5.
Характеристики випадкових величин

500 2191.37Mb

невідомий
Випадковою називається величина, яка внаслідок випробувань приймає те чи інше (але при цьому лише одне) можливе значення, заздалегідь невідоме, що змінюється від випробування до випробування і залежить від випадкових обставин
Цікаві задачі для учнів з цифрами

787 1841.73Mb

Головач М.В.
Використовуючи п’ять трійок, арифметичні дії і піднесення до степеня, записати числа від 1 до 5
Цілі вирази

1521 177400.0Kb

Прохоренкова С.І.
Сьогодні на уроці ми: повторимо відомості про числові вирази, вирази із змінними, набуті в 5-6 класах; познайомимося із цілими та раціональними виразами; навчимося: розпізнавати вирази із змінними й числові вирази, доводити у якому випадку числовий вираз має чи не має змісту
Чарівний світ квадратних рівнянь

1484 2861.17Mb

Уланова Н.М.
МЕТА: Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Квадратні рівняння»;закріпити вміння та навички учнів розв’язувати рівняння різними способами,використовуючи основні формули,теореми Вієта,коефіцієнтів квадратного рівняння; розвивати уяву, логічне мислення,нестандартне мислення
Числові функції. Способи задання числових функцій

939 207729.6Kb

невідомий
Виконання усних вправ 1. При яких значеннях x має змiст вираз: 2. Знайдiть значення виразу якщо ; –4; 1; –2; 2, 5. 3. При яких значеннях x значення виразу дорiвнює 32; 56; –2?
Читання й запис чотирицифрових чисел у межах 2000. Утворення другої тисячі. Лічба тисячами до 10000

813 1751018.7Kb

Рудакова Л.В.

Запишіть сусідів числа 500, 1005,1345. Запишіть наступне до числа 239. Запишіть суму розрядних доданків одним числом 900+50+4. Математичний диктант

1-10 11-20 ... 521-530 531-540 541-550 551-552